Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:14:43 GMT

استان البرز هفت هزار معلم کم د ارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۵۹۹

استان البرز هفت هزار معلم کم د ارد

به گزارش ایرنا، «علی حجرگشت» روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس افزود: حدود ۷۸ هزار ساعت حق التدریس در هفته با کمک بازنشستگان برای سال تحصیلی آینده پیش بینی کرده ایم تا هیچ کلاسی  در استان البرز بدون معلم نمایند.

وی با بیان اینکه هر اقدام و تصمیمی که اتخاذ  شود به حساب نظام نوشته  خواهد شد، گفت: باید به وظایف خود با دقت عمل کنیم زیر  در معرض نگاه های تیزبین افراد، رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار داریم ، هر تصمیمی در حوزه آموزش و پرورش گرفته می شود حتی مدرسه واکنش بیرونی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجرگشت جایگاه آموزش و پرورش و معلم را مقدس دانست، افزود: باید قدر و شان جایگاه  معلم حفظ شود و حرمت و عزت به این جایگاه بخشیده شود ؛کوچکترین حاشیه و اتفاق اصل زحمات چندین ساله را زیر سوال می برد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:  این استان  ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۴۹ هزار فرهنگی شاغل و پیشکسوت دارد و اکنون بسیاری از بازنشسته ها در امر آموزش و تربیت دانش آموزان به اداره آموزش و پرورش کمک می کنند.

حجر گشت افزود:  البرز ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی دارد؛ فردیس کمترین سرانه فضای آموزشی دارد که  فرمانداری و مدیریت شهری فردیس برای افزایش سرانه ها پیگیری می کنند.

وی اظهار داشت:  با دستور استاندار البرز ساخت  ۱۰۰ فضای آموزشی در دستور کار قرار دارد که تا پایان دولت سیزدهم  باید  ۲۰۰ مدرسه افزایش یابد.

برچسب‌ها مدارس البرز فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فردیس مدارس البرز فردیس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند