Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@22:32:07 GMT

شرط مردم برای خرید کالای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۶۱۳

شرط مردم برای خرید کالای ایرانی

هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، درباره واردات بی‌رویه که به تعطیلی فرصتهای شغلی در کشور منجر می شود، ابراز عقیده کرد و گفت: شکی نیست که مردم دوست دارند جنس ایرانی بخرند منتها خرید کالای ایرانی شرط دارد و شرطش این است که کیفیت آن را بالا ببریم. ما نمی توانیم به مردم بگوییم جنس خارجی نخرند و فقط کالای داخلی خریداری کنند در حالی که جنس تولید خودمان از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کیفیت کالا از کجا نشأت می گیرد؟ از کارگری که برای تولید آن وقت می گذارد ولی کارگر با قرارداد سه ماهه رغبتی به کار در مجموعه نشان نمی دهد. اگر می خواهیم کالای مرغوب دست مصرف کننده برسد باید هم کیفیت کالا و هم انگیزه کار در نیروی کار را بالا ببریم تا به بیکار شدن و قراردادی که قرار است خاتمه یابد، فکر نکند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان اینکه باید انگیزه تولید با کیفیت را در تولیدکنندگان ایجاد کنیم، افزود:هزینه تولید محصولات اعم از مواد غذایی تا لوازم خانگی افزایش دارد هر چند که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، پیش بینی می شود تغییراتی در بحث کیفیت کالا ایجاد شود ولی اگر به تولیدکننده بگوییم تنها کالا تولید و به بازار عرضه کند و هیچ نظارتی بر کیفیت آن صورت نگیرد طبیعی است که محصول تولیدی در بازار از سوی مصرف کننده خریداری نشود.

ابوی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا حتی آمریکا، کالای اساسی در اختیار فقط تولید کننده نیست بلکه همه در اختیار دولت است و میزان توزیع و انبار آن هم مشخص است ولی متاسفانه بعضا به دلیل نگاه سودآوری و وجود شبکه های دلالی در کشور از کیفیت کالا زده می‌شود که بی میلی مصرف کنندگان داخلی برای خرید آن را به دنبال دارد و از آن طرف اجناس بنجول و بی کیفیت به راحتی وارد کشور می شود و موجب تعطیلی فرصتهای شغلی و از بین رفتن امنیت شغلی کارگران می شود.

ابوی گفت: واردات بی رویه محصولات آرایشی و بهداشتی فاسد به کشور، سلامت و جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد، درحالیکه اگر تولیدکننده ایرانی بخواهد جنس درجه یک در حوزه بهداشتی و آرایشی تولید کند، توجیه ندارد چون قیمت تمام شده آن از فروشش بالاتر است.

منبع: الف

کلیدواژه: کیفیت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران