Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-06@13:08:34 GMT

تلاش مجتمع پارس جنوبی برای هموار کردن مسیر دانش‌بنیان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۶۸۱

تلاش مجتمع پارس جنوبی برای هموار کردن مسیر دانش‌بنیان‌ها

مدیران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در نشستی که با شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات داخلی و دانش‌بنیان داشتند ضمن پاسخ به پرسش‌ها و بررسی مشکلات آنها، اعلام کردند: این مجتمع همچنان به حمایت جدی خود از دانش‌بنیان‌ها ادامه می‌دهد و در تلاش است تا چالش‌های این مسیر را هموار کند.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تخصصی مجتمع گازی پارس جنوبی بهمنظور همکاری با شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) با حضور نمایندگان این شرکت‌ها در حاشیه دومین روز بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان به بیان مشکلات و چالش‌های موجود در مسیر پویاتر شدن فعالیت در پارس جنوبی پرداختند.

از جمله درخواست‌هایی که سازندگان داخلی از مسئولان مجتمع گازی پارس جنوبی داشتند، برگزاری مناقصه‌ها با توجه به توانمندی سازندگان داخلی و نیازسنجی‌های از پیش انجام‌شده که مناقصه‌ها براساس آن برگزار شود تا مجدد برگزار نشود.

جواد سهیلی، مدیربازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در سخنانی در این نشست با بیان اینکه سیاست ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: یکی از دلایلی که ناچار می‌شویم مناقصه‌ها را دوباره برگزار کنیم این است که سازنده‌ها در مناقصه شرکت نمی‌کنند.

یکی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان نیز با بیان اینکه سازندگان داخلی در پارس جنوبی حرکت رو به جلویی داشتند و کیفیت بومی‌سازی در صنعت نفت آن‌طور که در پارس جنوبی رعایت می‌شود، مشابه ندارد، تصریح کرد: اکنون محصولات این مجموعه به روسیه، ترکیه، عراق، اندونزی و حتی ایتالیا صادر می‌شود با این حال ما از حداکثر توان خود در بخش دانش‌بنیان بهره نمی‌بریم در حالیکه اگر از ما حمایت شود می‌توانیم سریع‌تر و با کیفیت بالاتری خدمات خود را انجام دهیم.

منبع: شانا

کلیدواژه: مجتمع گاز پارس جنوبی پارس جنوبی شرکت های دانش بنیان شرکت های دانش بنیان پارس جنوبی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور