Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر شنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه گفت: در سال گذشته حدود سه هزار و ۳۷۲ عنوان برنامه اجرا شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با ۹۷ درصد پیشرفت و با ۶۵ درصد بودجه واصله برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بسیج نیز ۶۷ عنوان برنامه اجرا شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: در حوزه مسائل مرتبط با بصیرتی و سیاسی سال گذشته ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی تاکید کرد: نزدیک به ۴۰ طلبه وظیفه نیز جذب شد که سعی کردیم از این طلبه‌ها در حوزه‌های مقاومت به عنوان رابطان نمایندگی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در هر حوزه‌ای که طلبه‌ها حضور داشتند، بسیاری از مشکلات کاهش یافته است، افزود: اگر مجموعه سپاه بتواند در همه حوزه‌ها از حضور روحانیت و طلاب استفاده کند، در حل بسیاری از مشکلات گره‌گشا خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: قرارگاه سلامت و معنویت نیز همزمان با شیوع کرونا در سپاه استان شکل گرفت که ثمرات ارزشمندی داشت.

بیگدلی متذکر شد: از دیگر برنامه‌های تاثیرگذار در سپاه می‌توان به تعامل بسیار موثر با حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و نهادهای فرهنگی و حضور در پایگاه‌های بسیج اشاره کرد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی سال گذشته، نشست با مجردها بود که طی این نشست‌ها عده‌ای تصمیم به ازدواج گرفته و عده‌ای نیز ازدواج کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان یاد آورشد: امسال ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حال اجرا است.

کد خبر 5489650

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی گردشگری سپاه استان عنوان برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد