Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فضل الله رنجبر» روز شنبه در جلسه توجیهی خبازهای شهرستان که در سرسرای بهشتی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر کرمانشاه برگزار شد،افزود: پروانه مجوز فعالیت نانوایی های که به تعطیلی خود سرانه، آردفروشی و کم فروشی مبادرت کنند برای همیشه لغو می شود و در این شرایط سخت اصلا هیچ خبازی مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نانوایی های که به هر علت و دلیلی مانند نداشتن کارگر، بیماری، نداشتن آرد و  دیگر مسائل مجبورند تعطیل کنند، تحت هر شرایط  حتما باید به اتحادیه خبازی ها اطلاع دهند و گرنه تعطیلی خود سرانه محسوب می شود و پروانه کسب آنها برای تمام عمر لغو می شود.

رنجبر با اشاره به اینکه ۸۶۰ خبازی در شهرستان فعالیت می کنند، گفت: در جریان مشکلات و مسائل نانوایی شهرستان هستیم و برای حل آنها با مسئولان ذی ربط رایزانی می کنیم اما این مشکلات نباید منجر به کم فروشی، تعطیلی خود سرانه و آرد فروشی شود و به هیچ پذیرفتنی نیست.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۱۴ تیم بازرسی ثابت بر کار خبازی های شهر کرمانشاه  نظارت تمام وقت دارند، از خبازی ها سطح شهر خواست این نکات را به خوبی رعایت کنند تا از این شرایط سخت کشور عبور کنیم.

رنجبر در پایان از خبازی ها خواست نظرات کارشناسی و تخصصی خود را ارتباط با نانوایی خود را اعلام کنند تا در اجرا ، یا حل مشکل در سطح کلان استان و کشور رایزنی شود.

بازرسان نظارت بر خبازی ها باید خبره و کاربلد باشند

در بخش دیگر از این جلسه نماینده نانوایی ها از سلیقه ای عمل کردن بازرسان نظارت بر کار خبازی ها انتقاد شدید کردند و خواستار تشکیل تیم هایی از بازرسان شدند که درک و شناخت درستی از نحوه فعالیت نانوایی داشته باشند و کاربلد این کار باشند.

آنان همچنین تعطیلی برخی خبازی ها در وسط روز را به علت نداشتن آرد سهمیه دانست و اعلام کردند: نانوایی ها دوست دارند تمام وقت کار کنند، اما برخی از آنها سهمیه آرد کمی دارند و مجبورند برای مدیریت شرایط دست به پخت کمی بزنند.

آنها  به نرخ بالای تامین اجتماعی از یکطرف و از طرفی دیگر به افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران این رسته و همچنین بالا رفتن سهمیه بیمه تامین اجتماعی انتقاد کرد و همچنین به بالا رفتن قیمت آب، برق، گاز، صبحانه کارگران و همچنین مواد اولیه مانند خمیر مایه که سال گذشته ۵۰ هزر تومان بوده و الان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده، اعتراض کردند.

برچسب‌ها آرد دولت کرمانشاه نانوایی هدفمندی یارانه پروندهٔ خبری مردمی سازی یارانه‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد دولت کرمانشاه آرد دولت کرمانشاه نانوایی هدفمندی یارانه تعطیلی خود نانوایی ها خبازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد تداوم قحطی در نوار غزه و تحت محاصره قرار دادن کمک های بشردوستانه در این باریکه هستیم.

وی افزود: این روند خطرات گسترش بیماری های واگیردار در نوار غزه را تشدید می کند.

مدیر سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: ما شدیداً نیاز داریم به صورت مستمر و امن به ساکنان نوار غزه دسترسی داشته باشیم. باید هر چه سریعتر آتش بس در این باریکه اجرا شود.

در همین راستا ۵۰ نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر جهان طی نامه ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند: ما نسبت به هر گونه حمله به شهر رفح هشدار می دهیم. این حمله می تواند باعث نابودی کامل روند توزیع کمک های بشردوستانه شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم شهرک نشینان صهیونیست مجدداً به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه که در مسیر نوار غزه بودند حمله کردند.

شهرک نشینان پیش از این نیز چندین بار به صورت وحشیانه این کمک های بشردوستانه را از کامیون های مذکور خالی کرده و آنها را از بین بردند.

کد خبر 6093743

دیگر خبرها

  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران