Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:59:01 GMT

سرمربی طارمی گزینه هدایت پاریسن‌ژرمن شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۹۱۳

سرمربی طارمی گزینه هدایت پاریسن‌ژرمن شد

یک رسانه فرانسوی، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن معرفی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو با هدایت سرجیو کونسیسائو به قهرمانی زودهنگامی در لیگ برتر پرتغال دست یافت و در جام حذفی هم در آستانه قهرمانی قرار دارد.

عملکرد خوب کونسیسائو با تیم پورتو در سال‌های اخیر باعث شده است تا توجه سایر تیم‌های اروپایی به این مربی بیشتر بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام نشریه «فوت مرکاتو» فرانسه، کونسیسائو یکی از گزینه‌های هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن برای فصل آینده است. البته این مربی در صدر لیست مربیان مدنظر باشگاه فرانسوی نیست.

این در حالی است که «زین الدین زیدان» اصلی ترین مربی برای نشستن روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن است.

کونسیسائو هرچند دو فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد، اما بند فسخ قراردادش با این باشگاه ۱۰ میلیون یورو است و در نشست خبری روز گذشته خود خبری قطعی از ادامه همکارش ای با پورتو نداد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در دو سال گذشته زیر نظر کونسیسائو نقش بسیار پررنگی در موفقیت‌های این تیم و مربی ایفا کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پاریسن ژرمن فوتبال سرجیو کونسیسائو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!