Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران (۲۱ تا ۳۱ اردبیهشت ماه ۱۴۰۱ رواق شرقی غرفه ۵۶)، گروه انتشاراتی آموزشی وی سی وی که ارائه کننده سیستم و مجموعه کتب VCV English است نیز حضور دارد. با بررسی هایی که از سیستم VCV صورت گرفته دریافتیم که در مقایسه با روش های دیگر، این سیستم تفاوت های قابل توجه و با ارزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید مهمترین وجه تمایز وی سی وی با دیگر روش ها این است که روش آموزش این سیستم، نه فقط از طریق روش های سنتی (یعنی صرفا کتاب و حضور در کلاس های آموزشی) و نه از طریق روش های کاملا بدون معلم (دی وی دی، اپلیکیشن، شبکه های مجازی، ...) است. بلکه وی سی وی از هر دو روش استفاده می کند. هم نیاز به کتاب و معلم و حضور در کلاس های آموزشگاه ها (آنلاین و یا حضوری) است و هم یک اپلیکیشن پیشرفته و کامل برای زبان آموزان و مدرسین دارد که کمک می کند یادگیری، فقط به زمان حضور در کلاس محدود نشود و بعد از کلاس نیز ادامه پیدا کند. آموزشگاه های متعددی در ایران در حال پیوستن به وی سی وی هستند و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آموزشگاه های نمایندگی وی سی وی از خدمات آموزشی مربوطه استفاده کنند.

در ادامه بخشی از ویژگی های VCV English را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد:

- وی سی وی چیست؟

وی سی وی شیوه ای نوین برای آموزش انگلیسی است که از طریق شرکت در کلاس و همزمان اسنفاده از خدمات آنلاین راه یادگیری انگلیسی را کوتاه و پر بازده کرده است. شکی نیست که فناوری های مدرن و دیجیتال، تمام کارها را آسان کرده است و باید در آموزش زبان نیز حداکثر استفاده از آنها صورت گیرد. ترکیب تکنولوژی های مدرن، همزمان با حضور در کلاس های استاندارد، می تواند روند آموزش و یادگیری را سریع تر، موثرتر و جذاب تر کند.

- چرا یادگیری یک زبان نباید محدود به حضور در کلاس باشد؟

ثابت شده است که یادگیری زبان فرآیندی زمان بر و پیچیده است. نمی توان صرفا با حضور در کلاس، دو یا سه جلسه در هفته، به نتایج مطلوب دست پیدا کرد. بلکه نیاز است یادگیری و تماس با زبان، بخشی از زندگی روزانه ما باشد. در وی سی وی یادگیری تنها به زمان برگزاری کلاس محدود نیست بلکه از طریق اپلیکیشن و سایت وی سی وی بعد از کلاس نیز شما در معرض انگلیسی واقعی قرار خواهید گرفت، آن را تمرین خواهید کرد و تماس شما با زبان ادامه خواهد داشت.

- آموزش ویدیو محور:

اهمیت ویدیو در آموزش، غیر قابل انکار است و دلایل علمی زیادی وجود دارد که ثابت می کند که ویدیو یک منبع عالی برای آموزش به طور عام و آموزش زبان به طور خاص است. آموزش زبان از طریق کلیپ های ویدیویی، کمک شایانی به بهبود کیفیت و جذابیت کلاس می کند. ویدیو هسته ی مرکزی آموزش دروی سی وی است. تمام ویدیوها اورجینال هستند و در نتیجه؛ زبان آموزان به طور مستمر در معرض انگلیسی واقعی قرار می گیرند. کلاس هایی که از VCV استفاده می کنند نیاز به بورد هوشمند یا تلویزیون دارند.

- تاکید بر آموزش چند رسانه ای:

یکی از ویژگی های مهم VCV چند رسانه ای (Multimedia) بودن آن است. هر درس شامل آیتم های چند رسانه ای مختلفی می شود از جمله: کلیپ های ویدیویی، ترانه های ویدیویی، فلش کارت های تصویری و یا کاغذی، فعالیت های شنیداری، پوستر های تصویری، و انواع مختلف بازی. گوناگونی آیتم های مورد استفاده در آموزش، سبب ایجاد تنوع در شرایط یادگیری شده و کمک می کند زبان آموزان هرگز یادگیری های خود را فراموش نکنند.

- استفاده از شیوه های مدرن و اینترنتی (آموزش هیبرید):

وی سی وی هیبرید است یعنی ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین را به طور همزمان ارائه می کند (Blended Learning). وی سی وی توسط سایت و اپلیکیشن های مربوطه پشتیبانی و همراهی می شود. از طریق این سایت، خدمات متنوعی به آموزشگاه ها، مدرسین، و زبان آموزان ارایه شده و آموزشگاه و خانه به هم وصل می شوند. زبان آموزان بعد از هر جلسه ی کلاس، وارد سایت شده به بخش مربوط به هر درس رفته، ویدیوها را تماشا کرده و فعالیت های گوناگونی را انجام می دهند. گزارش فعالیت ها و عملکرد زبان آموز به طور خودکار ثبت و به آموزشگاه و مدرس منتقل می شود، همچنین ارتباط دو سویه ای بین مدرس و زبان آموز برقرار است. زبان آموزان و مدرسین می توانند در هر زمان و مکان و با وسایل مختلف مانند: تلفن همراه، رایانه، تبلت و غیره به این خدمات دسترسی داشته باشند.کلاس های آنلاین وی سی وی از پلتفرم اختصاصی استفاده می کنند و کاملا شبیه کلاس های حضوری هستند. امتحانات نیز هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شوند.

- تاکید بر فعالیت های خارج از کلاس:

زبان آموزان دو کتاب دارند: Class Book مخصوص کلاس و Home Book برای تمرین بعد از کلاس. همزمان با کتاب Home Book باید تمرین های آنلاین هم انجام شوند. انجام این تمرین ها که شامل دیدن ویدیوها و انجام تمرین های آنلاین هست ثبت می شوند و مدرس از عملکرد زبان آموز مطلع می شود. به این ترتیب، یادگیری همیشه و در همه جا ادامه دارد. آموزش هیبرید، ترکیبی ایده آل برای ارائه یک سیستم آموزشی موفق را به ارمغان می آورد.

- آموزش خواندن و نوشتن (Literacy):

شکل نوشتاری انگلیسی بسیار پیچیده، چند پهلو و دشوار بوده و به همین دلیل یکی از دغدغه های مهم در آموزش انگلیسی به کودکان و نوجوانان، آموزش خواندن و نوشتن (literacy) است. منابع آموزشی دیگر، یا آموزش خواندن و نوشتن را پوشش نمی دهند و یا این کار را بسیار سریع و ناقص انجام می دهند. بنابراین ضروری است که راهکاری کامل تر و خاص تدارک دیده شود. سیستم فونیکس استفاده شده در وی سی وی، یکپارچه، جذاب، و بسیار منحصر به فرد است. در وی سی وی، تمام پیش بینی های لازم برای یادگیری خواندن و نوشتن انگلیسی تدارک دیده شده است و شما نیازی به کار جانبی دیگری ندارید. این شیوه راحت، بدون دغدغه، دوست داشتنی، و بسیار سریع و پر بازده است. فونیکس استفاده شده در وی سی وی، راحت ترین و سریع ترین روش ممکن برای آموزش انگلیسی به کودکان ایرانی است.

- یادگیری لذت بخش (The Joy of Learning English):

وی سی وی شیوه ای جذاب از یادگیری انگلیسی است. مادامی که ما از انجام چیزی لذت نبریم تلاش کافی برایش نمی کنیم. علاقه و لذت، کلید موفقیت در هر کاری هستند. وقتی شما انگیزه و اعتماد به نفس در یادگیری را از دست بدهید اراده ای برای ادامه آن نخواهید داشت. دروی سی وی، تکنولوژی، ویدیو، موسیقی، شیوه ی مدرن آموزش، فعالیت های چند رسانه ای و مهمتر از همه حس پیشرفت و یادگیری سریع، بیشترین سطح از لذت و اعتماد به نفس را به ارمغان می آورد.

کد خبر 1631059

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خواندن و نوشتن آموزش انگلیسی چند رسانه ای حضور در کلاس زبان آموزان آموزشگاه ها فعالیت ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب جمکران با بیش از ۵۰۰ عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۱۰ عنوان تازه های نشر این انتشارات هستند.

رونمایی از کتاب‌های انتظار و مهدویت،رمان های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال پیش تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. ۳۰۰ اثر نیز از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

همچنین نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های این انتشارات برای نمایشگاه کتاب است.

کد خبر 6092894 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم