Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:24:45 GMT

تست کووید جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزلند مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۱۸۹

خبرگزاری آریا- تست کرونای جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند مثبت شد، اما گفت که او همچنان قصد دارد اواخر ماه جاری برای یک سفر تجاری به ایالات متحده سفر کند و سخنرانی آغازین را در دانشگاه هاروارد ایراد کند.

 

آردرن روز شنبه عکسی از نتیجه آزمایش مثبت خود در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که بخاطر از دست دادن چند واقعه سیاسی مهم در هفته آینده، از جمله انتشار بودجه سالانه دولت و طرحی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در این باره نوشت: «دلم برای حضور در آنجا تنگ شده است، اما از نزدیک با تیم در ارتباط خواهم بود و برخی از موارد را از اینجا به اشتراک می‌گذارم.

آردرن که کاملا واکسینه شده بود، از روز یکشنبه پس از مثبت شدن آزمایش ویروس نامزدش کلارک گیفورد در اقامتگاه ولینگتون قرنطینه شده بود. بر اساس قوانین بهداشت نیوزلند، اگر آزمایش فردی در خانه آنها مثبت باشد؛ افراد باید به مدت هفت روز در ایزوله باشند.
 

آردرن گفت که او جمعه شب یک آزمایش آنتی ژن سریع و ضعیف مثبت و سپس صبح شنبه یک آزمایش قوی مثبت داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیوزیلند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه