Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:58:02 GMT

جایگاه روابط عمومی‌ها در ساختار ادارات قم تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۲۳۳

جایگاه روابط عمومی‌ها در ساختار ادارات قم تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی عصر شنبه در گردهمایی‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم که به مناسبت در پیش بودن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد در سخنانی با تاکید بر تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در ساختار ادارت استان قم اظهار داشت: برای پویایی روابط عمومی‌های استان باید کاستی‌هایی که در حوزه ساختار، نیروی انسانی، اعتبارات و مهارت آموزی ها وجود دارد تا آنجا که امکان پذیر است جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم بیان کرد: این امر بدان معنا نیست که باید از بیرون نیرو بیاوریم و باید تلاش شود همین افرادی که در این جایگاه حضور دارند توانمند شوند.

وی افزود: ذهنیت فضای عمومی جامعه نسبت به ادارات مناسب نیست و برای اینکه این ذهنیت که گاهی به باور تبدیل شده از میان برود ضورتر دارد تا روابط عمومی‌های دستگاه‌ها زبان مردم باشند.

شاهچراغی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها نباید فقط روابط عمومی دستگاه و یا مدیر خود باشند، بلکه باید به نمایندگی از مردم مشکلاتی که وجود دارد را به مسئولین انتقال دهند تا حل این مسائل در اسرع وقت صورت گیرد که البته در این زمینه نیازمند آن هستیم تا مدیران هم توجیه شوند و به اهمیت کار روابط عمومی‌ها اشراف داشته باشند.

استاندار قم گفت: برای اینکه کارمان اثرگذار باشد باید سرمایه اجتماعی را برگردانیم چرا که در این صورت می‌توان همراهی ملت در اجرای برنامه‌هایی همانند اجرای طرح جدید پرداخت یارانه‌ها داشته باشیم و به همین منظور روابط عمومی‌ها برای بازگشت اعتماد مردم و تزریق امید به جامعه مسئولیت مهمی برعهده دارند.

وی عنوان داشت: پرونده‌های متعددی در ادارات وجود داشته که بیش از یکسال بدون آنکه مشکل قانونی داشته باشند راکد مانده و انجام نشده است که این مسائل نارضایتی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

بزرگنمایی اقدامات سازمان‌ها و نهادها درست نیست

استاندار قم تاکید کرد: بزرگنمایی اقدامات سازمان‌ها و نهادها درست نیست بلکه باید بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، به مردم وعده داده شود و امیدآفرینی بر اساس واقعیت‌های میدانی باشد.

وی با اشاره به تحولات جهانی عنوان کرد: برخی از حوادث و تحولات صورت گرفته در دنیا به نفع ما بوده هر چند که ایران اسلامی همواره از جنگ و درگیری دیگران را بر حذر داشته است و امروز نیز اگر ایستادگی کنیم اتفاقات خوبی نصیب ما خواهد شد.

استاندار قم بیان داشت: نظام اداری ما کم و بیش گرفتار فساد موردی و رانت است که البته این موضوع سیستمی نیست.

وی افزود: کارگروهی مسئول این موضوعات می‌شوند که مسائل در حوزه جایگاه ساختاری روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های استان را برای ارتقاء آن بررسی کنند و تا آنجا که امکان دارد از مدیران استان تحقق تصیماتی که اتخاذ می‌شود را از آنان درخواست شود.

وی گفت: نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارمندان دولت در استان قم قراردادی هستند که تلاش می‌شود با توجه به اینکه رئیس جمهور در سفر به قم حل این مشکل را پذیرفته‌اند پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد و معتقدیم این شیوه‌ها برای کارمندان مناسب نیست و امیدواریم این موضوع حل شود.

استاندار قم تاکید کرد: موضوع آموزش و توانمند سازی مدیران روابط عمومی بسیار مهم است و باید این مسیر پیگیری شود.

کد خبر 5489827

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم روابط عمومی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تنظیم بازار ایلام روابط عمومی ها استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند