Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز شنبه در جمع فرهنگیان شهرستان به اهمیت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: تمامی برنامه‌ها برای اجرای طرح با دقت و نظارت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی از طرح بزرگ اقتصادی دولت که بسیار اهمیت دارد کمک به مردم و پرداخت یارانه‌ها به صورت مستقیم به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که الزام قانونی و کاری عقلانی است به همکاری و همیاری تمامی اقشار جامعه نیاز دارد.

دهقان این طرح را جراحی بزرگ اقتصادی در کشور ذکر کرد که توسط دولت سیزدهم در حال انجام است و همه مردم و مسئولان باید ماموریت خود را انجام دهند.

فرماندار مهریز در ادامه از مقام معلمان و نقش مهم آنها در جامعه قدردانی کرد و گفت: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژی‌های مثبتی است که امواجش در جامعه جاری است که در هم‌نشینی با شما آن انرژی مثبت را می‌بینیم.

دهقان گفت: اگر دیروز معلمان کلاس درس ما بودید امروز معلمان جامعه هستید و بنده افتخار می‌کنم که امروز در جمع شما عزیزان هستم.

فرماندار مهریز بیان داشت: معلمان اگر از مدرسه بازنشسته می‌شوند اما از کار فرهنگی در جامعه بازنشسته نیستند و می‌توانند با کوله باری از تجربه و اندیشه در جامعه نقش‌آفرین باشند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز جهش تولید یزد هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز جهش تولید یزد مهریز جهش تولید یزد هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است