Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@00:20:30 GMT

حمله توپخانه ای و راکتی سوریه به پادگان نظامی ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۴۰۳

حمله توپخانه ای و راکتی سوریه به پادگان نظامی ترکیه

به نقل از المیادین، ارتش سوریه در پاسخ به شهادت و مجروح شدن شماری از سربازان ارتش این کشور بر اثر هدف قرار گرفتن اتوبوس آنها توسط تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در روز جمعه، یک پادگان نظامی ترکیه در غرب حلب را هدف حملات توپخانه ای و راکتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه و نیروهای دفاعی محلی به هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل سربازان ارتش سوریه در حومه غربی حلب پاسخ دادند و پادگان نظامی ترکیه را در منطقه «شیخ سلیمان» در غرب حلب هدف آتش سنگین توپخانه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله شماری از نظامیان ارتش ترکیه زخمی شدند.

ارتش سوریه همچنین مواضع شبه‌نظامیان «احرار الشام» و «هیئت تحریر الشام» را در اطراف روستاهای کفر تعال و دار عزه در حومه غربی حلب با راکت هدف قرار داد.

صبح امروز اردوگاه تیپ ۱۱۱ شبه‌نظامیان «هیئت تحریر الشام» هدف ۴ حمله هوایی ارتش سوریه قرار گرفت که پس از آن کمیته‌های هماهنگی نزدیک به این گروه تأیید کردند که این حملات منجر به مجروح شدن و هلاکت شماری از تروریستها شده است.

در تحولی دیگر، توپخانه ارتش ترکیه نیز روستاهای تنب، ام القری و سموقیه واقع در منطقه تماس با عملیات «شاخه زیتون» در حومه شمالی حلب را بمباران کرد که از خسارات این گلوله باران گزارشی منتشر نشده است.

قابل ذکر است که دیروز جمعه ۱۰ سرباز ارتش سوریه بر اثر حمله تروریست‌های تحت حمایت ترکیه به اتوبوس حامل آنها در حومه غربی حلب به شهادت رسیدند و ۹ تن دیگر زخمی شدند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پادگان نظامی ترکیه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح