Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان از عملکرد شاگردانش در نخستین بازی این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در نشست خبری پس از برد شاگردانش مقابل تیم گاز جنوب عراق در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، ضمن تبریک به تیم حریف اظهار داشت: همانطور که سعید معروف گفت، ما چند بازیکن تازه به تیم اضافه کردیم و باید این بازیکنان را بیشتر بازی بدهیم تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نخستین روز عملکرد بازیکنان تیمش خوب بوده است، تصریح کرد: در این رقابت‌ها بازیکنانی به خدمت گرفته شده‌اند که امکان جذب آنها در طول لیگ ایران وجود ندارد، چون دستمزدهای بالایی دارند و باشگاه‌های ایران توان پرداخت این دستمزدها را ندارند.

اکبری با تأکید بر اینکه تیم‌های دیگری همچون ژاپن و قطر هم بازیکن لژیونر دارند، گفت: می‌خواستیم شور و نشاط بیشتری در این مسابقات جریان داشته و سطح بازی‌ها بالا باشد. چند بازیکن اسطوره‌ همچون سعید معروف و بازیکنان خارجی را جذب کردیم تا انگیزه خوبی برای جوان‌ها ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حضور این بازیکنان می‌تواند باعث هیجان بیشتری برای تماشاگران شود و در ارتقای والیبال ما مؤثر باشد.

اکبری درباره بلیت‌فروشی بازی‌ها هم گفت: وضعیت کرونا کنترل شده است و ستاد کرونا باید با دید بهتر تصمیم‌گیری کند که سالن 12 هزار نفری ظرفیت خوبی دارد و دوست داریم امکان حضور تماشاگران بیشتری فراهم شود. مسلم است که باشگاه پیکان و شهداب با توجه به جذب بازیکنان صاحب‌نام و سرمایه‌گذاری در زمینه این مسابقات تمایل دارند بازی‌ها با حضور تماشاگران بیشتری برگزار شود.

والیبال باشگاه‌های آسیا| معروف: برای آخرین بار در ایران بازی می‌کنم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکن جوان به لیگ برتر معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم با همفکری مدیریت باشگاه و کادر فنی توانستیم به جایگاهی برسیم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده بتوانیم با تمام توان کار کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

وی در ادامه اعلام کرد، به غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم پیکان هستند و مشکل دیگری ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد گل‌های دقایق آخری که این تیم دریافت می‌کند، تصریح کرد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد، اما وقتی موردی پشت سر هم تکرار می‌شود حتماً جایی اشکال دارد. من گلایه‌ام را در جلسه‌ فنی و خصوصی با بازیکنان نسبت به بازیکنان بزرگ انجام دادم. برخی مواقع کاری از دست کادر فنی در دقایقی از بازی برنمی‌آید و فکر کنم عدم تمرکز کافی باعث می‌شود امتیازهایی را که باید به دست می‌آوردیم، از دست داده‌ایم. موارد را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و دیگر از این اتفاقات نخواهد افتاد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا در پنج هفته حساس پایانی لیگ باز هم از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: سیاست ما در هر بازی متفاوت است و با برنامه‌ریزی و آنالیزی که از حریف‌مان داریم، پیش می‌رویم. چند بازیکن جوان ما بازی کرده‌اند و باتجربه شده‌اند. بازیکنان جوان ما فوق‌العاده باکیفیت هستند و در روند رو به جلوی ما تغییری ایجاد نمی‌شود. اگر از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم دلیلش این است که نشان داده‌‌اند چه پتانسیلی دارند. وقتی بحث انگیزه و جوانی با هم قاطی شود خیلی اتفاقات خوب برای یک مربی می‌افتد. این اتفاق را در چند بازی اخیر احساس کرده‌ام. چند بازیکن باتجربه نیز داریم که می‌توانند تجارب‌شان را به دیگر بازیکنان انتقال دهند. ما در هر بازی با یک ارنج به زمین می‌رویم تا نتیجه لازم را بگیریم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال