Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام  حسین طیبی‌فر  روز شنبه در یادواره شهدای طلاب و روحانی استان زنجان که در راستای کنگره سراسری چهارهزار شهید روحانی کشور، در سالن اجتماعات نور مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عطایی زنجان، برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه آنهایی که باید مسیر مشخص شده اقتصادی از سوی ولایت فقیه را طی می کردند خلاف آن را رفتند، افزود: آنها راههایی را در اقتصاد کشور طی کرده‌اند که امروز اقتصاد  را  به این روز انداخته اند چون مسیری را رفتند که بیگانگان می خواستند و به ریل‌گذاری هایی دست گذاشتند که خواسته بیگانگان  و  غربی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه دعواها در دنیا و نیز داخل کشور به این نقطه که می خواهند نرم‌افزاری را که خداوند در قالب اسلام  برای هدایت بشریت تعریف و  مشخص کرده‌ است را دستکاری و یا حذف کنند، ختم می شود گفت: همه آنها هدفشان این است که  این نرم‌افزار نباشد، یا نرم‌افزار بدلی جای آن بگذارند و یا  اسم آن باشد ولی محتوایش نباشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه در انقلاب اسلامی هم  همه درگیری های احزاب، گروه های سیاسی،  لیبرال ها، منافقین و همه کسانی که حرف از حمایت ولی فقیه می زنند برای ایجاد خدشه در راهنما و نرم افزار هدایت بشری است اظهار داشت: آنها به ظاهر حامی ولی فقیه هستند و در عمل دنبال کارهای خودشان هستند و حاضر نمی شوند برای دفاع از جایگاه ولی فقیه سینه سپر کرده و در میدان حاضر شوند.

حجت الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه درگیری همه گردنکشان تاریخ با انبیا نیز سر همین مباحث بود گفت: امروز نیز عده ای می خواهند پوسته ای به نام جمهوری اسلامی باشد اما موقع آموزش جوانان این کشور به سراغ یونیسف میروند و از آنها دستورالعمل ۲۰۳۰ می گیرند و می خواهند در سیستم آموزش و پرورش، یا دانشگاه و  جاهای دیگر اجرایی کنند.

روحانیت اطاعت از فرمان رهبری را بر خود واجب دانسته و می داند

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه جایگاه اصلی روحانیت در شیعه در طول تاریخ ، در دفاع از نرم‌افزار هدایت بشریت با قالب و محتوای اسلامی بوده است گفت: همین روحانیت در دوران دفاع مقدس ورود پیدا کرده  و به دیگران نگفته است که  شما بروید ما بنشینیم بلکه گفتند ما رفتیم شما هم بیاید چون فرمان ولایت بود و اطاعت از آن را بر خود واجب دانستند.

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   با بیان اینکه امروز هم هر کجا که این نرم‌افزار را حفظ کنیم نتیجه آن را می بینیم و در غیر این صورت نتیجه اش مسائلی می شود که امروز شاهد هستیم گفت: دعوای دنیا سر این است که  نرم افزاری را که اسلام  برای هدایت  بشریت تعریف  کرده است را قابل قبول  نمی دانند.

 حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: همه فشارهای اقتصادی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به خاطر این است که ما دست از این نرم‌افزار  اسلامی هدایت بشری برداریم.

 وی  با اشاره به اینکه دیروز میدان جنگ روحانیت ارتفاعات بلند شمال غرب کشور بود و هوای گرم و کشنده جنوب بود اظهار داشت:  امروز جنگ روحانیت،  جنگ فکری، اعتقادی و میدان جنگی است که دشمنان برای حمله به  باورهای دینی وارد عملیات شده اند.

روحانیت شیعه همیشه در حال جهاد  بوده، هست و خواهد بود

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه روحانیت شیعه همیشه در حال جهاد  بوده، هست و خواهد بود تصریح کرد:  از این‌رو مقام معظم رهبری جهاد تبیین را بیان فرموده اند که باید چشمان خغ را باز کنیم تا ببینیم دشمن کجا را نشانه  گرفته تا وارد عمل شویم چون بحث  جهاد است و  گفتگو نیست .

 حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به تجلیل و گرامیداشت یاد و نام شهدای روحانی که در گذشته به موقع هدف  را شناسایی کرده، اسلحه برداشته و  شلیک کردند گفت: امروز هم ما باید هدف دشمن را به موقع بشناسیم، اسلحه برداشته و خشاب ها را گلوله گذاری کنیم تا بتوانیم به موقع  هدف گیری و شلیک کنیم.

 وی با اشاره  به اهمیت شناسایی هدف  دشمن افزود:  باید بدانیم  دشمنان خارجی، مزدوران داخلی و  احزاب انحرافی، دنبال چه چیزی هستند  و تفکرات لیبرالی  و  منافقانه در کشور ما چه می کنند و دنبال چه چیزی هستند.

امروز  باید اسلحه فکر و اندیشه  برداریم

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز  باید اسلحه فکر و اندیشه خود را برداریم، تاکید کرد:  همانگونه که دشمن از این سلاح استفاده می کند ما نیز باید از آن به موقع استفاده کرده و اهداف و خواسته های  دشمن را با گلوله فکر ، اندیشه، بیدارسازی و  بصیرت سازی خنثی کنیم.

حجت الاسلام طیبی‌فر تجلیل از شهدا را شناخت از جبهه جنگ عنوان کرد و گفت: آنها  دیروز و در دفاع از میهن، از جان و مال و هر آنچه داشتند، گذشتند  و رفتند و ما نیز امروز  باید  آبرویمان را بگذاریم تا پرچم جمهوری اسلامی را به دست رهبری انقلاب و بیدارگری های ملت،  به دست صاحب اصلی امام عصر (عج) برسانیم.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی زنجان جامعه روحانیت مبارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی زنجان جامعه روحانیت مبارز جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام طیبی فر نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست