Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، کار اصلاح توزیع یارانه را به صورت جدی آغاز کرد و برای جلوگیری از مشکلات معیشتی برای مردم، تدابیری همچون افزایش میزان یارانه و کالابرگ الکترونیکی اتخاذ کرده‌ایم.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الله عبدالملکی در پنجمین نشست رسالات در حضور جمعی از منبری‌های جوان هیات‌های مذهبی کشور، در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه گفت: رئیس‌جمهور تاکید دارد که باید کار به صورت اساسی انجام شود و موضوع ساماندهی واقعی یارانه‌ها از جمله این کارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقام معظم رهبری در اولین دیدار با دولت سیزدهم، بر موضوع عدالت تاکید کردند. رئیس‌جمهور نیز پیوست عدالت را سرلوحه کارهای دولت قرار داده است. 

عبدالملکی با اشاره به مشکلات در تخصیص و توزیع یارانه‌ها، گفت: دلالان و واردکنندگان بی‌وجدان از محل اعتبارات مربوط به یارانه، منشأ فساد اقتصادی شده‌اند. قاچاقچیان نیز از محل توزیع نادرست ارز، سود بسیاری برده‌اند و از سوی دیگر نیز بخشی از یارانه مردم ایران نصیب مردم برخی از کشورهای دیگر می‌شود. جالب است که تولیدکنندگان خارجی از دولت نظام جمهوری اسلامی، یارانه می‌گرفتند.

وی اضافه کرد: میزان بهره‌مندی ثروتمندان و بالا شهرنشین‌ها از یارانه بیشتر از جنوب شهری‌هاست. روش توزیع یارانه کاملا ناعادلانه است. عمده کارشناسان اقتصادی معتقدند روش‌های سابق نظام یارانه‌ای، اشتباه بود. دولت آقای رئیسی با بردن لایحه به مجلس، به شدت به دنبال اصلاح این وضعیت بود. دولت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، کار اصلاح توزیع یارانه را به صورت جدی آغاز کرد و برای جلوگیری از مشکلات معیشتی برای مردم، تدابیری همچون افزایش میزان یارانه و کالابرگ الکترونیکی اتخاذ کرده‌ایم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نرخ ارز ، دلار 4200 تومانی ، حجت الله عبد الملکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نرخ ارز دلار 4200 تومانی توزیع یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال