Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

معاون اول رییس‌جمهور ظهر امروز(شنبه) به منظور بررسی نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بازار مواد پروتئینی و میدان میوه و تره بار شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران انجام شد، ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه لبنیات، روغن ، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و درد و دل های مردم و اصناف مختلف با اطمینان بخشی نسبت به توزیع و فراوانی کالاها در سطح کشور، دستورات لازم را برای حل مشکلات و درخواست های آنان صادر کرد.

مخبر در حاشیه این بازدید در گفت و گویی با خبرنگاران با اشاره به اثرات اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر زندگی مردم تاکید کرد: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

وی درخصوص وضعیت توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاهای بوجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: در حال حاضر در توزیع مرغ مشکلی نداریم و روغن نیز در سطح کشور در حال توزیع است و کالاهای مورد نیاز مردم با فوریت در دسترس ایشان خواهد بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هزینه خانوارها پرداخت یارانه محمد مخبر مورد نیاز مردم کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: از آغاز اجرای طرح فجرانه (در بهمن ۱۴۰۲) تاکنون اصفهانی‌ها ۱۵ هزار میلیارد ریال از فروشگاه‌ها ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را خریداری کنند.
میثم مداحی با اشاره به اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از خدمات دولت سیزدهم برای حمایت از امنیت غذایی خانوار‌های یارانه بگیر دهک اول تا هفتم است، افزود: سرپرستان خانوار متقاضی استفاده از این طرح می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما، از میزان اعتبار کالابرگ خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: در این طرح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.
مداحی با بیان اینکه طرح فجرانه به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال گذشته تا هفدهم اردیبهشت امسال تاکنون اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر کمک به اقتصاد استان به امنیت غذایی خانوار‌ها هم کمک می‌کند.
وی گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود