Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:00:08 GMT

تیم «نوین» قهرمان بسکتبال باشگاه های بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۶۴۹

تیم «نوین» قهرمان بسکتبال باشگاه های بندرعباس شد

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در این دوره از مسابقه ها هشت تیم نوین، کارگران، اروند الف، ستاره سازان فرهنگ،  فولاد هرمزگان، اروند ب، پیشکسوتان و ستارگان پدیده  در ۲ سالن فجر و اروند سورو باهم به رقابت پرداختند.
 در پایان مرحله نخست، چهار تیم نوین، اروند الف، فولاد هرمزگان و کارگران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و تیم های نوین و اروند الف با شکست حریفان خود به بازی پایانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در مرحله فینال تیم نوین در یک دیدار تماشایی و زیبا با اختلاف ۱۲ امتیاز و با نتیجه ۶۸ بر ۵۶ از سد تیم اروند الف گذشت و موفق به کسب قهرمانی شد. 
در دیدار رده بندی نیز تیم کارگران با حساب ۸۰ بر ۷۳ تیم فولاد را از پیش رو برداشت و به کسب مقام سوم رقابت ها بسنده کرد.
در پایان این مسابقه‌ها، به تیم های برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال هرمزگان تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس