Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه نمایندگان مجلس به رئیسی / فرصت مجددی به مردم داده شود ببینید | رقص نیروهای طالبان در مدرسه دخترانه واکنش کلامی و عملی رئیسی به پیشنهاد توفانی احمد توکلی ببینید | گاف جدید «بایدن» درباره معاونش شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه برداری/ بلایی سر دخترم بیاید چه کسی پاسخگو است؟ چه اصراری دارید که دانش آموز، تاریخ تولد و شهادت امامان را حفظ کند؟ خبر مهم رییس کل بانک مرکزی درباره ارز/ نگران نباشید، تورم اصلاح یارانه‌ها کمتر از ۱۰ درصد است قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲.۲۴/ ریزش قیمت طلا و سکه در بازار
بازار خودرو در آستانه سقوط قرار گرفت؟ پزشک متخصص: به زودی شاهد پیک دیگری از کرونا نخواهیم بود

2348

کد خبر 1631117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اخبار پربیننده سیدابراهیم رئیسی بانک مرکزی جمهوری اسلامی بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند