Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@02:26:12 GMT

الان بخر بعدا پرداخت کن، سرویس اعتباری اسنپ

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۸۷۴

 

مجموعه اسنپ را می‌توان یکی از اولین مجموعه‌های ایران در ارائه خدمات متنوع اینترنتی دانست. با نصب سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توان از خدمات متنوعی مانند تاکسی‌های اینترنتی، رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های داخلی و خارجی، حمل بار، خرید از سوپرمارکت و خرید آنلاین غذا استفاده کرد. یکی از خدمات جذاب سوپراپلیکیشن اسنپ، سرویس اعتباری اسنپ (الان بخر بعدا پرداخت کن) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این سرویس چیست، چه کارایی‌هایی دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد، نکاتی است که در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

سرویس اعتباری اسنپ چیست؟

سرویس اعتباری اسنپ در حقیقت روشی است که با آن کاربران می‌توانند خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در طول ماه به راحتی و بدون پرداخت هزینه در آن لحظه دریافت کنند. در ضمن این سرویس فرصتی فراهم می‌کند که کاربران هزینه خدماتی که استفاده کرده‌اند را در انتهای ماه پرداخت کنند.

با استفاده از سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ می‌توانید نقدینگی خود را در طول ماه مدیریت کنید. همچنین اگر به هر دلیلی مانند تمام شدن اعتبار کارت بانکی، نتوانید هزینه خدمات یا محصولات را بپردازید دیگر به مشکل بر نمی‌خوربد. تنها لازم است که خدمات و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. به این صورت به راحتی و بدون مشکل کارهای خود را انجام می‌دهید و در انتهای ماه، هزینه آن‌ها را پرداخت خواهید کرد.

در حال حاضر بیش از 4 میلیون نفر از کاربران اسنپ واجد شرایط استفاده از سرویس اعتباری هستند که بیش از 1 میلیون نفر از آن‌ها سرویس اعتباری خود را فعال کرده و در حال استفاده از آن هستند.

نحوه فعال‌سازی و استفاده از سرویس اعتباری

برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ نیاز به انجام کاری خاص، عجیب و زمان‌بر ندارید. همچنین بهتر است بدانید که استفاده از این سرویس نیاز به داشتن ضامن، پرداخت کارمزد و بسیاری موارد دیگر که هنگام دریافت اعتبار در مؤسسات و بانک‌ها به آن نیاز دارید، ندارد. همین امر می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

برای فعال سازی این سرویس تنها کافی است که به سوپراپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید. در میان گزینه‌ها به دنبال گزینه سرویس اعتباری بگردید و وارد منوی آن شود. در آنجا میزان اعتباری که می‌توانید از اسنپ دریافت کنید را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه ادامه وارد صفحه بعد می‌شوید. در آن صفحه قوانین و شرایط موجود را بخوانید و کد ملی خود را وارد کنید. پس از مدت بسیار کوتاهی و در صورتی که واجد شرایط باشید، عملیات احراز هویت انجام می‌شود و میزان اعتباری که به شما تخصیص داده شده بود، در حساب شما و قابل استفاده است.

شما تا زمانی که به سقف اعتبار خود برسید، هزینه محصولاتی که بخرید یا خدماتی که دریافت کنید از میزان اعتبار شما کسر خواهد شد. این روند تا تمام شدن میزان اعتبار شما ادامه خواهد داشت.

مزایای استفاده از سرویس اعتباری

اولین و مهم‌ترین مزیت سرویس اعتباری اسنپ این است که دیگر نیاز نیست برای خرید هر محصول یا دریافت هر یک از خدمات این اپلیکیشن به صورت جداگانه پول به حساب اسنپ خود واریز کنید. با استفاده از این روش به صورت لحظه‌ای و بدون هیچ مشکلی هزینه خدمات و سرویس‌های انتخابی شما تا سقف مشخص شده پرداخت می‌شود.

« الان بخر بعدا پرداخت کن »

مزیت دیگری که استفاده از این روش دارد، عدم نیاز به وارد کردن رمز بانکی هنگام پرداخت یا استفاده از هر کدام از خدمات و سفارش محصولات است. این کار باعث می‌شود تا امنیت کارت بانکی شما کمتر به خطر بیفتد. همچنین با مشکلاتی مانند کندی اینترنت، عدم ارائه سرویس توسط سیستم بانکی و بسیاری موارد دیگر مواجه نخواهید شد.

مزیت دیگری که استفاده از این روش دارد، کنترل نقدینگی و موجودی حساب است. شما با استفاده از این روش می‌توانید در انتهای ماه هزینه خدماتی که از اسنپ دریافت کرده‌اید را بپردازید و تا آن لحظه موجودی بیشتری در حسابتان باقی خواهد ماند.

نکاتی در خصوص سرویس اعتباری

توجه به برخی نکات در هنگام استفاده از سرویس اعتباری باعث می‌شود تا بتوانید تجربه بهتری از این سرویس داشته باشید. برخی از مهم‌ترین نکات را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

اگر هزینه‌های فردی در طول ماه از میزان اعتباری که به او تخصیص داده شده بود بیشتر باشد، می‌تواند از دو راه استفاده کند. راه اول با پرداخت صورت حساب خود، اعتبار جدیدی را برای آن ماه دریافت کند و راه دوم هزینه‌های بیشتر تا پایان ماه را با روش‌های پرداختی دیگر، پرداخت کند.

اگر فردی صورت حساب خود را در موعد مقرر پرداخت نکند، دیگر نمی‌تواند از سرویس اعتباری استفاده کند. همچنین او را به عنوان بدهکار به نهادهای نظارتی معرفی خواهند کرد. در صورت عدم پرداخت به موقع صورت حساب سرویس اعتباری اسنپ، ماهانه 5 درصد از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه تأخیر به حساب او اضافه خواهد شد.

جمع‌بندی

یکی از خدمات جذابی که مجموعه اسنپ به کاربران خود ارائه کرده، سرویس اعتباری اسنپ است. افراد با استفاده از این سرویس می‌توانند خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در طول ماه به راحتی و بدون پرداخت هزینه دریافت کنند و در انتهای ماه هزینه آن‌ها را بپردازند. با این روش دیگر نگران مشکلاتی از قبیل قطعی سرویس بانک‌ها و کندی اینترنت نخواهید بود.

https://snapp.ir/snapp-credit/

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با انتقاد از عدم افزایش سالانه تعرفه‌های معاینه فنی گفت: امسال تعرفه‌های معاینه فنی تغییری نکرده است و این در حالی است که هزینه‌های مراکز معاینه فنی با توجه به افزایش نرخ تورم و هزینه‌ها به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

میرزایی قمی با بیان این‌که افزایش تعرفه‌ها در سال 1402 پس از سه سال تناسبی با هزینه های جاری مراکز نداشته و این خدمات را با مشکلات متعددی مواجه کرده است، اظهار کرد: عدم تغییر سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با رشد هزینه ها و نرخ تورم به صورت عمومی مراکز معاینه فنی کشور را با مشکلات جدی در بخش نیروی انسانی و نگهداری تجهیزات در شرایط استاندارد مواجه کرده و با توجه به اینکه در وضعیت کنونی نوع تعرفه‌ها به گونه‌ای است که هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد لذا امکان این که مراکز معاینه فنی در سطح کشور به سمت کاهش کیفیت کار و تخطی از ضوابط دستورالعمل های ابلاغی دولت در این ارتباط سوق داده شوند و از کیفیت خدمات خود بکاهند وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که شهرداری تهران با تخصیص بودجه بخشی از هزینه مراکز معاینه فنی تحت تملک خود را تامین می نماید، تصریح کرد: مراکز معاینه فنی شهر تهران توسط شهرداری تهران حمایت و بودجه دریافت می نمایند و البته مراکز معاینه فنی تهران تحت این شرایط توانسته اند به فعالیت خود بدون هیچگونه تخطی از ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی دولت ادامه دهند.

شایان ذکر است بخش بزرگی از مراکز معاینه فنی در کشور متعلق به بخش خصوصی بوده و این مراکز با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند و عدم افزایش تعرفه‌ها می تواند موجب کاهش دقت و صحت آزمون های معاینه فنی و یا عدم تجهیز و به روز رسانی دستگاه های مربوط به آزمون های معاینه فنی گردد.

سرپرست ستاد معاینه فنی با تاکید بر این‌که به شدت پیگیر هستیم که امسال تعرفه ها متناسب با هزینه خدمات افزایش یابد، ادامه داد: براساس محاسبه ریز هزینه های مراکز معاینه فنی نرخ صدور گواهی معاینه فنی حداقل 320 هزار تومان برای مراجعه نخست خودروهای سبک ارزیابی می شود که این نرخ در حال حاضر 92 هزار تومان است و تنها حدود یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می دهد. امیدواریم با ابلاغ تعرفه جدید در آغاز سال شرایطی فراهم شود که مراکز معاینه فنی بتوانند به حیات خود ادامه دهند. البته این موردی است که می بایست توسط وزارت کشور به دولت پیشنهاد گردد.

وی با اشاره بدین موضوع که تعرفه معاینه فنی توسط دولت تعیین می شود ، گفت: براساس قانون هوای پاک نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی توسط وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی تعیین و در نهایت توسط هیات وزیران تصویب می گردد که این فرایند و طی مراحل قانونی آن موجب می گردد این افزایش با تاخیر انجام شود .

بدون تردید این رویه تعیین تعرفه توسط دولت که در قانون تبیین گردیده نیازمند اصلاح بوده و مورد پیشنهاد است که تصمیم سازی و تعیین آن به صورت مستقیم به وزارتخانه های مسئول در این حوزه و یا شوراهای اسلامی شهر تفویض گردد.

در همین راستا گفتنی است با توجه به تفاوت قیمت زمین در شهرها، هزینه تمام شده انجام معاینه فنی در نقاط مختلف کشور متفاوت بوده و تعیین این تعرفه لازم است به صورت محلی توسط شوراهای اسلامی شهر با توجه به ارزیابی قیمت تمام شده همان شهر تعیین و تصویب گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی