Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@04:03:28 GMT

سرآسیایی: بابت وضعیت فجر عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۱۵۳

سرآسیایی: بابت وضعیت فجر عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز می‌گوید مقصر شکست برابر هوادار است.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال فجرسپاسی در جریان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران یک بر صفر برابر هوادار شکست خورد. مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: حال خوبی ندارم اما اگر در نشست خبری حاضر نمی‌شدم، بی احترامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمنده مردم شیراز هستیم و همه تقصیرات و مسئولیت شکست بر گردن من است. از مردم خوب شیراز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم که کارهای خوبی در تیم پیاده کنم.

وی افزود: راه‌های نفوذ تیم هوادارا را بسته بودیم و گفته بودیم روی ضربات استگاهی مراقب باشند اما روی یک اشتباه گل خوردیم. بدترین جای دنیا ایستاده‌ایم و اینجا شاید داغ‌ترین جایی هست که ایستاده‌ایم. من تجربه این شرایط را دارم و بار مسئولیت را برمی‌دارم. در برخی جاها قد ما از نظر فنی کوتاه است. بازیکنان مصدوم زیادی داریم که با آمپول خود را به بازی رساندند. دوست دارم وجه دیگر فوتبال را به مردم نشان بدهم که آن هم بازی جوانمردانه است. در چند بازی اخیر برابر مربیانی بازی کردیم که با آنها زندگی کردم و با اینکه می‌دانستند ما برای بقا نیاز به برد داریم اما فوتبال بازی کردند و جوانمردانه بازی کردند. شاید مسائلی در لیگ‌های پایین‌تر رخ بدهد اما خوب است وجه خوب فوتبال  و بازی جوانمردانه را نشان بدهیم. به رفاقت با رضا عنایتی، مهدی رحمتی، محمد ربیعی و رضا مهاجری می‌کنم. امیدوارم در سه بازی آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

او همچنین گفت: سه بازی آخر ما با دیگر تیم‌ها همزمان است و نتایج در اختیار خودمان است و باید تلاش کنیم تا ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم. همزمان بودن بازی‌ها تاثیر کمی دارد. ما به بازیکنان خودمان امید داریم و می‌توانیم در سه بازی اینده حداکثر امتیاز را بگیریم و فجرسپاسی را در لیگ برتر حفظ کنیم. باشگاه حمایت ۱۰۰ درصدی از ما داشته است و رسیدگی کردند و مشکلی نداشتیم. اگر حرفی بزنم فرار رو به جلو بوده است. باید حقیقت را بگویم و مقصر اصلی شکست من هستم و باید قوی شوم.

او همچنین گفت: بازی را باختیم و پنالتی را هم خراب کردیم. فشار انتهای جدول انقدر داغ است که دست بازیکنان می‌لرزد. احمد زنده‌ روح که پنالتی را زد، می‌گفت شاید بهتر بود من پنالتی نزنم اما زدم و خراب شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال