Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@09:43:41 GMT

المپیک ناشنوایان برزیل؛ فوتبال ایران هفتم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۲۸۳

المپیک ناشنوایان برزیل؛ فوتبال ایران هفتم شد

تهران_ایرنا_ تیم فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده لهستان رفت و با پیروزی در برابر این تیم، با یک پله صعود نسبت به المپیک ۲۰۱۷ سامسون جایگاه هفتم المپیک ناشنوایان برزیل را کسب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست از  فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ تیم ملی فوتبال ناشنوایان در بازی مقابل لهستان برای کسب عنوان هفتمی المپیک  ناشنوایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم لهستان در دقیقه ۷ یک گل زد، سپس در دقایق ۲۸ و ۷۲ توسط علی اکبر احمدوند و محسن فرضی گل‌های کشورمان به ثمر رسید تا ایران برنده این دیدار شود.

محمد قائدی، علیرضا بسیح، حسین مصباحی، میلاد محمدی، نورالدین سلیمانی، شاهین برزگر، علی اکبر احمدوند، ایمان محبی، سینا عیسی پره، عبدالمهدی هاموری و محسن فرضی ترکیب اولیه تیم ایران در دیدار برابر لهستان بودند.  

 قادر تیموری به عنوان سرمربی، قادر دهقان، پژمان بیک زاده و محمدرضا خدری به عنوان مربیان  فوتبالیست های ناشنوا در بازی های المپیک برزیل  را همراهی  کردند.

در پایان این دیدار علیرضا بسیح کاپیتان تیم  فوتبال ناشنوایان ایران پس از ۱۹ سال و حضور  پنج دوره المپیک ناشنوایان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بسیح نایب قهرمانی المپیک ۲۰۰۵ ملبورن استرالیا و شش دوره قهرمانی آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است.  

بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ۲۰۲۱ برزیل از ۱۱ اردیبهشت با حضور بیش از ۴ هزار ورزشکار از ۸۰ کشور جهان و رقابت در ۲۰ رشته ورزشی آغاز شده است و کاروان ایران نیز با ۷۵ ورزشکار زن و مرد در ۸ رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند.  

در کارنامه کاروان ایران تا انروز ۳۱ مدال از جمله ۱۲ طلا ثبت شده  که در رشته های کاراته، جودو، تکواندو و کشتی فرنگی بدست آمده است.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان