Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@16:39:44 GMT

ارائه طرح‌های الحاق زمین‌های نهضت ملی مسکن در 3 شهر سمنان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۴۱۸

ارائه طرح‌های الحاق زمین‌های نهضت ملی مسکن در 3 شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امشب در جلسه پیگیری و بررسی زمین طرح نهضت ملی مسکن در سالن معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: طرح‌های جامع پیشنهادی برای الحاق زمین‌های در نظر گرفته‌شده به‌منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای سمنان، سرخه و ایوانکی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسه، طرح‌های پیشنهادی برای زمین‌های الحاقی شهرهای سمنان، سرخه و ایوانکی توسط مشاور ارائه و تبیین شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: بحث و تبادل‌نظر جهت استفاده حداکثری و بهینه از زمین‌های موجود و بررسی ابعاد مختلف دستور کار این بود.

حمیدی گفت: کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری، خدماتی، انتظامی، فرهنگی، درمانی، امدادی و سایر موارد برای طرح‌های جامع پیشنهادی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به‌منظور نهایی شدن موارد، الحاق زمین‌ها و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان، اقدامات در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/74004/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن امور عمرانی استانداری سمنان استانداری سمنان طرح نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن