Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: هواداران و لیدرهای آلومینیوم به من محبت داشتند. از آقای محرابی نیز تشکر می کنم که با قاب عکس و شاخه گل ما را خوشحال کرد. خستگی سال گذشته با حضور هواداران و مدیرعامل فهیم آلومینیوم از تن مان در رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد. نمی توانید بگویید کدام تیم برنده می شود. برخی اتفاقات ما را دچار شبهه می کنند. در طول بازی دچار به هم ریختگی ذهنی شدیم و نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

وی افزود: اول از همه روی صحبتم با خداداد افشاریان است، زمانی که من بازی می‌کردم او از داوران خوب بود. بازی دربی ما را به آقای تارخ داد. یک دربی سنگین. هفته پیش ار کنفرانس هم این مسئله را گفتم. آدمی هستم اگر تیم من را خوب ببرند، آن را تایید می‌کنم. گل دوم تیم آلومینیوم اراک گل فوق‌العاده خوبی بود. مدافعان ما اشتباه کردند و خود من روی خط برای تیم آلومینیوم دست زدم. نمی‌دانم کدام بازیکن بود، مثل اینکه قائد رحمتی گل زد. فوق‌العاده خوب گل زد و بعد از آن گل هم اراک به لاک دفاعی فرو رفت، اما از هفته پیش ما آزرده خاطر شدیم که این مسئله ادامه‌دار شده است.

منصوریان افزود: افشاریان خودش می‌داند که دربی فولاد و نفت آبادان کم از دربی اصفهان ندارد، دربی مهمی است. باید بهترین داور را برای این مسابقه می‌فرستاد که او اشتباه کرد و چنین کاری نکرد. این داور دربی قبل از بازی ما خوب قضاوت می‌کرد، مثل بازیکنی که 20 هفته خوب بازی می‌کند اما در هفته بیست و یکم یا از لحاظ بدنی یا ذهنی خراب می‌شود. این داور در دربی خوزستان بسیار ضعیف عمل کرد و همچنین کمک داور سمت فولاد هم مزید بر علت شد. آقای تارخ هند صد درصد را ادامه بازی داد. من در حوزه داوری آنقدر مطالعه کرده‌ام که می‌دانم اگر دست به بدن چسبیده باشد هند نیست.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: در آن صحنه مظفری‌زاده هم که از کانادا به ایران آمده بود گفت اگر توپ به دست خورده باشد که باید پنالتی بگیرد که درواقع پنالتی ما را داور نگرفت. بعد از آن هم روی علی امیری خطای محرز و صد درصد را نگرفت و توپ وارد دروازه ما شد. هفته گذشته به خاطر اشتباه داور و کمک داور بازی را به فولاد باختیم. در دقیقه 94 هم طالب پنالتی‌زن تیم ما پنالتی را از دست می‌دهد. 

منصوریان ادامه داد: در اراک هم کمک داور سمت ما آقای ابوالفضل حجتی بود. ما امشب از اراک می‌رویم و در 10 سال آینده هم کسی نمی‌پرسد که چه اتفاقی در بازی افتاد. آلومینیوم اراک برنده شدند، به این تیم تبریک می‌گویم. زحمت کشیدند. خوش به حال آنها که هوادار می‌آید و بد به حال ما که مدام در ورزشگاه خالی بازی می‌کنیم. امیدوارم در بازی با مس رفسنجان اجازه بدهند که هوادار نفت هم به ورزشگاه بیایند. فصل دارد تمام می‌شود و هواداران ما خسته‌ شدند. به مسئولان استان مرکزی خسته نباشید می‌گویم که زمینه حضور تماشاگران را در ورزشگاه فراهم کردند. 

وی با اشاره به گل تیم نفت آبادان و تشریح صحنه‌های آن در نشست خبری گفت: ببینید که کمک داور روی این صحنه کجا ایستاده است. این کمک داور فیزیکی دچار ضعف است و حتی به خط نرسیده است که از روی خط تشخیص بدهد که این توپ از خط گذشته است یا نه. ایشان یک تله پاتی و توانایی خاصی دارد که از دور زوایای کامپیوتری صحنه را تشخیص بدهد! وضعیت فیزیکی این داور بد است و 8-7 متر با خط فاصله دارد. چگونه می‌توان توپ را از این روی خط دروازه برگشت داد؟ هر طور ضربه بزنید فقط باید با بیرون پا توپ را برگشت بدهید. در این صحنه فرزاد گروسیان توپ را درآورد. من برای اولین بار در طول مربیگری‌ام است که چنین کارهایی می‌کنم و چنین حرف‌هایی می‌زنم. در دقیقه 2 این توپ را گل اعلام کردند و تیم ما زیر فشار رفت. ظاهرا داور با تیر دروازه ما تله پاتی دارد. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: منصوریان تیم فوتبال اراک علیرضا شکست نفت آبادان ذهنی کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱ میلیون جریمه برای بازی پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، بر این اساس پرتاب ترقه از سوی تماشاگران و توهین آنها به داور در بازی پرسپولیس و آلومینیوم، باعث جریمه هر دو باشگاه شده است.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس به دلایل رفتار تماشاگران و همچنین دریافت شش کارت زرد، ۵۱ میلیون تومان جریمه باید پرداخت کند.

اما باشگاه آلومینیوم به دلیل پرتاب ترقه از سوی تماشاگرانش جریمه بیشتری را متحمل شذه و ملزم به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • ۱۵۱ میلیون جریمه برای بازی پرسپولیس!
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر