Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید علی یزدی‌خواه نماینده تهران امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با اعلام این خبر بیان کرد: «البته فعلا فقط طرح مطرح شده و از سوی برخی نمایندگان امضا شده، اما هنوز تا بحث و بررسی و ابلاغ و تصویب و اجرای آن زمان زیادی مانده و ممکن است چندین ماه طول بکشد یا کلا تغییراتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «بعد از رسانه‌ای شدن طرح، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف درباره آسیب‌های احتمالی طرح مطالبی منتشر شد و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز توضیحاتی را درباره آسیب‌های احتمالی اجرای طرح بیان کردند.»
یزدی‌خواه ادامه داد: «با توجه به موضوعات مطرح‌شده در رسانه‌ها و نیز توضیحات کارشناسی مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، این آمادگی را دارم تا امضای خود را از این طرح پس بگیرم.»

بیشتر بخوانید: بازگشت باستان‌شناسی به دوره قاجار با طرح مجلس/ «همین کلمه گنج در عنوان طرح یعنی مصیبت»

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1631145

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گردشگری باستان شناسی ایران باستان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟