Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:25:12 GMT

کمبودی در تامین مرغ و روغن گلستان نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۶۲۸

کمبودی در تامین مرغ و روغن گلستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان، از تامین مرغ استان تهران توسط کشتارگاه‌های استان گلستان خبرداد و اظهار کرد: استان گلستان دارای ۱۴ کشتارگاه است که ظرفیت تولید بیش از پنج هزار قطعه مرغ در روز را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان کمبود روغن در گلستان را تکذیب کرد و افزود: در اولین روز مردمی کردن یارانه‌ها حدود ۱۴۰ تن گوشت مرغ گرم در استان توزیع و در راستای پاسخ گویی به درخواست مردم، ۷۳ تن گوشت منجمد در نواحی مرزی و روستاهای گلستان پخش و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزعلی با بیان اینکه در بحث تامین گوشت مرغ هیچ کمبودی در استان ما وجود ندارد، تصریح کرد: در تامین تخم مرغ نیز در گلستان با کمبودی مواجه نیستیم. چرا که میزان تولید ما ۱۸۰ تن در روز بوده و میزان مصرف ۹۰ تن در روز است.

وی از موجودی شکر برای یک ماه آینده بازار استان خبر داد و گفت: به زودی برای سهولت در خرید مردم گلستان، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که امکان نظارت بر آنها وجود دارد، شکر به صورت فله‌ای موجود خواهد شد.

کد خبر 5490002

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان جهادکشاورزی گلستان مرغ حذف ارز ترجیحی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد تنظیم بازار خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گروههای جهادی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟