Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس، هزار کیلومتر دورتر از تهران و در شهر سیرجان از سپاهان میزبانی می‌کند. این بازی در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

دو تیم‌ پرسپولیس و سپاهان که در رده دوم و سوم‌ جدول قرار گرفته‌اند چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها پیروزی در این مسابقه می‌تواند هواداران‌شان را راضی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا این مسابقه را برای سپاهان مهم‌تر دانسته و برای رسیدن به رده دوم جدول در هفته‌های باقی‌مانده تلاش می‌کند.

از سوی دیگر پرسپولیس که نمی‌خواهد فاصله‌اش با استقلال صدرنشین بیش از شش امتیاز شود برای پیروزی به میدان رفته است.

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان 

حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شرزود تمیروفلیگ برتر | هفته بیست و هفتم

ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

کارت زرد
جلال علی‌محمدی (۱۵) محمد کریمی(۷۰)

کمال کامیابی نیا (۶۷)

شرح گل
پرسپولیس صفر - سپاهان یک (دقیقه ۳۶: محمد نژاد مهدی): فشار سپاهان باعث شد دروازه لک در یک رفت و برگشت فرو بریزد. سانتر نورافکن با شوت حسینی همراه شد و پس از بلوکه شدن توپ، نژادمهدی با یک شوت سرضرب دروازه را باز کرد

پرسپولیس صفر- سپاهان دو (دقیقه ۴۸: سجاد شهباززاده): سانتر بلند سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با اشتباه عجیب و غریب حامد لک در توپگیری و اثرگذاری سجاد شهباززاده وارد دروازه پرسپولیس شد.

پرسپولیس یک - سپاهان دو (دقیقه ۸۲: علی نعمتی): پرسپولیس با خطای اسماعیلی فر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و سانتر عالی ترابی در این موقعیت با ضربه سر خوب علی نعمتی همراه شد تا دروازه مظاهری باز شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹: پرسپولیس با خوش شانسی در این صحنه دروازه‌اش باز نشد. حرکت سریع سپاهانی‌ها از سمت راست باعث شد شوت مهاجم این تیم به تیرک بخورد و در ادامه آفساید مغانلو اعلام شد.

دقیقه ۲۷: فرصت خوب برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی بلوکه شد و در ادامه ضدحمله پرسپولیس شکل گرفت و شوت از راه دور تمیروف به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: شوت از راه دور سرلک در چارچوب نبود و از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه سر ابراهیمی به تیرک سپاهان خورد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی در اختیار مظاهری قرار گرفت؛ رامین دد این صحنه به جایی شوت زد که دروازه‌بان یپاهان جایگیری کرده بود.

دقیقه ۷۲: فرصت عالی برای سپاهان روی ضدحنله به دست آمد و صربه نهایی اسماعیلی‌فر در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۸: حرکت سیامک نعمتی از سمت راست با پاس در عرض او همراه شد اما کسی نبود که از این توپ استفاده کند.

دقیقه ۸۹: در این صحنه ضدحمله برای سپاهان رخ داد که میرزایی در محوطه سرنگون شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

هومن جعفری کد خبر: 1140444 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برای سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی