Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین حسین‌زاده در مورد قطعی شدن قهرمانی استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را بابت برد مقابل فولاد و کسب قهرمانی شکر می‌کنم. از همه مسئولان باشگاه، اعضای کادر فنی، تدارکات، پزشکان، ماساژورها و تمام بازیکنان هم ممنون هستم. بابت گل خودم به فولاد نیز خیلی خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه سال گذشته با سایپا به لیگ دسته اول صعود کردیم و زمانی که به استقلال آمد تصور می‌کرد در اولین سال حضورش در این تیم کاپ قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، گفت: خدا را شکر از هر لحاظ فصل خیلی خوبی را سپری کردم. کادر فنی و هواداران لطف زیادی به من داشتند و همه چیز خوب بود فقط در مورد تیم سایپا باید بگویم این تیم با ریشه و بازیکن‌ساز متأسفانه به دلیل کمبودهای مدیریتی وضعیت خوبی ندارد و واقعاً حیف است. خیلی دوست دارم سایپا سریع‌تر به لیگ برتر بازگردد و مثل گذشته بازیکنان خیلی خوب و مطرحی را به لیگ ما اضافه کند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد دراگان اسکوچیچ مانند اردوی قبلی باز هم او را به تیم ملی دعوت کند، عنوان کرد:‌ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. نمی‌توانم نظری بدهم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه بدهم. هر تصمیمی کادر تیم ملی و البته تیم خودمان بگیرند قبول خواهم کرد.

حسین‌زاده در مورد اینکه با توجه به قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس امسال فشار زیادی روی تیم استقلال وجود داشت، گفت: این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد و امیدوارم در این چند روز بهترین روزهای زندگی خود را سپری کنم. به این دلیل که استقلال چند فصلی قهرمان نمی‌شد بعضی مواقع فشارهایی روی تیم ما وجود داشت اما با درایت کادر فنی توانستیم از زیر این فشار رها شویم.

وی در خصوص اینکه در هفته‌های قبل فشار زیادی را از طرف فضای مجازی حس کرد اما با  عملکردش در دو بازی اخیر بار دیگر در این فضا محبوب شد، پاسخ داد: انتقاد طبیعی است. بهترین بازیکنان دنیا هم مورد انتقاد قرار می‌گیرند اما این حرف که از من انتقاد شده را نمی‌پذیرم. اگر  انتقادی باشد باید از سمت کادر فنی وارد شود اما تاکنون اینطور نبوده است هر موقع هر چه کادر فنی از من خواسته انجام دادم. تا کنون کادر فنی استقلال از من انتقادی نداشته است.

انتتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیرحسین حسین زاده استقلال قهرمان لیگ برتر شد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است