Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب‌های «جهاد تبیین»، «بسته‌ی محصولات فرهنگی سرباز»، «تفسیر سوره حمد»، «روش تحلیل سیاسی»، و «تفسیر سوره جمعه» پنج عنوان از پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «جهاد تبیین» موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان «جهاد تبیین» را یک فریضه‌ی قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

گفتنی است محتوای «بسته‌ی محصولات فرهنگی سرباز» شامل ۲۱ تصویر از عکس‌های دیده نشده و کمتر دیده شده‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی، کتاب مصور قاف شامل خاطرات حاج قاسم، کتاب یاران سلیمانی شامل بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم است.

کتاب تفسیر سوره حمد، متن ویراسته‌ی جلسات تفسیر این سوره است که در دوران رهبری معظم‌له در طی سالهای ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور دانشجویان برگزار شده است. کتاب روش تحلیل سیاسی، مجموعه بیانات رهبری درباره‌ی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی است.

کتاب تفسیر سوره جمعه نیز متن ویراسته‌ی جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری آیت الله العظمی خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری در طی سالهای ۱۳۶۱ و ۱۳۶۲ صورت گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه‌ی این کتب و دیگر عناوین انتشارات انقلاب اسلامی تا ۳۱ اردیبهشت به شبستان اصلی راهروی ۶ مراجعه کنند.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد نمایشگاه بین المللی کتاب نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی تفسیر سوره جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید