Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید جدایی ستاره لهستانی تیمش از باواریایی‌ها کار این تیم را برای فصول آینده سخت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، پس از آخرین بازی فصل مردانش که تساوی 2-2 در خانه ولفسبورگ در هفته سی‌و‌چهارم بوندس‌لیگا بود، به مصاحبه ستاره لهستانی تیمش روبرت لواندوفسکی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی 33 ساله که پس از زدن گل دوم باواریایی‌ها فصل را به عنوان آقای گل لیگ به پایان رساند، گفت که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نمی‌کند و از باشگاه خواسته پیشنهادی که برای او ارائه می‌شود را بررسی کند.

ناگلسمان در این باره گفت: اگر لواندوفسکی برود، بایرن مونیخ ضرر خواهد کرد اما او تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. اینکه او قراردادش را تمدید نخواهد کرد نشانه‌ای برای ماست که در برهه‌ای از فصل آینده به دنبال مهاجم جدید باشیم، کسی که بتواند در پایان فصل آینده جای لووی را بگیرد.

سرمربی قهرمان بوندس‌لیگا سپس درباره بازی تیمش برابر ولفسبورگ صحبت کرد و گفت: نیمه اول بازی یکی از بهترین نیمه‌های اول بازی‌های ما در نیم‌فصل دوم بود و باید گل‌‌های بیشتری می‌زدیم. ما امروز چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم. 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم چندان جالب بازی نکردیم اما بعد از آن دوباره مسلط شدیم و به نظرم حق‌مان از این بازی بیشتر از یک امتیاز بود.

ناگلسمان در پایان درباره غیب بی‌دلیل و غیرمنتظره نیکلا زوله در جمع بازیکنان بایرن مونیخ فاش کرد که این بازیکن را با خودش به ولفسبورگ نبرده چرا که ظاهراً او آنقدر از نیمکت‌نشینی‌‌های متوالی خسته شده که علناً گفته دیگر نمی‌خواهد همراه تیم سفر کند.

سرمربی سابق لایپزیگ در این خصوص گفت: در آخرین جلسه تمرینی‌مان، نیکی آنقدر ناراحت بود که نخواست همراه با تیم سفر کند. به همین دلیل هم ما گذاشتیم که در خانه بماند.

لواندوفسکی: به باشگاه گفته‌ام پیشنهادها را بررسی کند

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یولیان ناگلسمان بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی یولیان ناگلسمان بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • کمک بایرن به کین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند