Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:50:13 GMT

سانسور حضور میدانی رئیسی در روزنامه‌های اصلاح‌طلب

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۲۸۸۶

سانسور حضور میدانی رئیسی در روزنامه‌های اصلاح‌طلب

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هر روز به شدید‌ترین شکل در حال تخریب دولت رئیسی هستند، اما در عین حال اخباری را که یقین دارند نشان‌دهنده وجهی مثبت از این دولت خواهد بود، سانسور می‌کنند یا در صفحه اول پوشش نمی‌دهند.

ابراهیم رئیسی صبح جمعه در یکی از مراکز اصلی توزیع مرغ و گوشت جنوب تهران در میدان بهمن و نیز یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرکز شهر حضور یافت و ضمن گفتگو با مردم از نزدیک در جریان وضعیت توزیع کالا‌های اساسی و مشکلات این امر قرار گرفت، اما این خبر، نه اینکه مورد توجه رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار نگرفت، بلکه توجه هم کردند، ولی توجه از جهت سانسور و حذف خبر!

تیتر یک دیروز روزنامه شرق، وارد بودن نقد به دولت رئیسی بود، اما خبر مربوط به حضور او در جمع مردم جنوب تهران کار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اعتماد در صفحه یک خود حداقل چهار مطلب علیه دولت رئیسی دارد، اما خبری از این حضور رئیسی را کار نکرده است. روزنامه‌های دیگر اصلاح‌طلبان نیز وضعیت بهتری ندارند و در واقع این مشی اصلاح‌طلبان است که از تیغ سانسور علیه اقدامات مثبت رقبای سیاسی خود استفاده کنند. گرچه همواره رسانه‌های دیگر را متهم به سانسور می‌کنند.

این حضور رئیسی با استقبال در فضای مجازی روبه‌رو شد و کاربران زیادی به مقایسه صبح جمعه حسن روحانی با صبح جمعه ابراهیم رئیسی پرداختند؛ یکی تازه صبح جمعه از وقایع مطلع می‌شد و یکی صبح جمعه در میان مردم است تا بازخورد تصمیمات دولت را از زبان مردم بشنود. این استقبال مجازی با تأکید بر این جمله همراه بود: «فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهورت باشد». تأکید بر این جمله از این رو است که برخی شب‌های انتخابات می‌کوشند تا بگویند چه فرقی می‌کند به چه کسی رأی بدهیم، همه مثل هم هستند!

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سانسور روزنامه های اصلاح طلب حضور میدانی رئیسی صبح جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به خبر فروش خاک جزیره هرمز

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904335

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به خبر فروش خاک جزیره هرمز
  • عکس/ حضور رئیسی در جشن گرامیداشت روز دختر
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران