Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:25:55 GMT

برپایی ۷۴۰ مانور شهری و استانی امداد ونجات در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۲۸۸۸

برپایی ۷۴۰ مانور شهری و استانی امداد ونجات در مازندران

غلامعلی فخاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی ۱۲ مانور امداد ونجات ترکیبی، اظهار داشت: این مانور با حضور ۸۱۲ امدادگر در رشته‌های مختلف از جمله اسکان، گمشدگی جنگل، امداد کوهستان و غیره برگزار شد.

وی همچنین به برپایی ۷۵۲ مانور امداد و نجات شهری و استانی سال قبل در استان اظهار داشت: همچنین در ایام نوروز ۳۴ پایگاه و هشت پست برای خدمات رسانی در استان فعال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه بیشترین عملیات امداد ونجات نوروزی را در کشور به خود اختصاص دادیم، گفت: مازندران ۱۰ درصد حوادث کشور را به خود اختصاص داده است و در ایام نوروز و زمستان جزو دستگاه‌های برتر انتخاب شدیم.

فخاری بااظهار اینکه شش مرکز پلی کلینیک توانبخشی در استان فعالیت دارد، افزود: یک مرکز با چهار هزار مترمربع زیربنا در قائمشهر فعال بوده که نمونه آن در خاورمیانه بی نظیر بوده و این طرح لنگ اعتبار برای تکمیل است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مازندرانی‌ها خواست تا برای تکمیل این پروژه همت و یاری کنند.

کد خبر 5490165

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر مازندران ساری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد تنظیم بازار خراسان رضوی گروههای جهادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مرکز فوریت‌های پزشکی مراغه اعلام کرد:براثر انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در مراغه چهار نفر دچار سوختگی شدند که یک نفر به‌خاطر سوختگی بالای ۵۰ درصد به تبریز اعزام شد.

۳ نفر از مصدومان حادثه نیز به خاطر سوختگی سطحی به بیمارستان‌های سینا و شهید بهشتی مراغه منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه