Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: اگر بر اساس اعتماد به مردم، همه افراد را مشمول یارانه معیشتی می‌کردیم ماهیانه تنها دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به میزان پرداختی دولت اضافه می‌شد و در این صورت همه مردم از دریافت یارانه برخوردار می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه وزارت رفاه در پرداخت یارانه اشکالات اساسی دارد و ما این روزها نارضایتی های مردم را در حوزه انتخابیه شاهدیم و اگر کل مردم را مشمول یارانه می‌کردیم و سپس به آنها پیامک ارسال می‌کردیم که بر اساس درآمد شما، مشمول این طرح نمی‌شوید؛ هزینه‌ای که برای کشور ایجاد می‌شد حدود دو هزار میلیارد بود اما حالا به واسطه اعتراضات هم سرمایه اجتماعی کاهش یافته و هم نارضایتی‌ها نسبت به این طرح افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس عنوان کرد: از دولت می‌خواهیم این پیشنهاد را بررسی کند و از آنجایی که وزیر اقتصاد نیز در گفت‌وگوی تلفنی این موضوع را پذیرفتند از شما می‌خواهم در صورت صلاحدید در جلسات مشترک با سران قوا این را مطرح کنید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس بیان داشت: همان طور که دولت پیشتر اعلام کرد، از ۱۰ دهک جامعه، ۹ دهک شامل یارانه معیشتی می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم برای آن انجام شده است و اشکالی که وجود دارد اعلام می‌کنیم همه افراد واجد شرایط که در مرحله اول یارانه شامل حال آنها نشده و باید دریافت می‌کردند بدانند این کار به سرعت اصلاح خواهد شد و سیستم ها در حال اصلاح آن هستند.

وی به جلسه روز گذشته سران قوا و در ادامه جلسه مشترک با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: شب گذشته به طور مفصل در جلسه با سران قوا و سپس با قرارگاه مسئول اجرای این طرح تا ساعات پایانی شب به میزبانی مجلس با حضور رئیس جمهور محترم گفت‌وگو داشتیم و اگر ماه جاری نیز با تأخیر واریز شده باشد، همه معوقات آن از همان اول ماه، در آینده پرداخت خواهد شد و هیچ جای نگرانی وجود ندارد و تنها یک دهک آخر شامل دریافت یارانه نخواهند شد و تنها در سقف پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تفاوت وجود دارد و مردم مطمئن باشند به سرعت کار انجام خواهد شد و معوقات از ابتدای اردیبهشت ماه تا هر زمان قطعی شد، پرداخت خواهد شد و مردم هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

کد خبر 676558 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف یارانه مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف یارانه مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد