Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:55:44 GMT

کتاب جدید شاه‌آبادی به نمایشگاه کتاب آمد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۳۴۲۴

کتاب جدید شاه‌آبادی به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کابوس‌های خنده‌دار» هفتمین رمان حمیدرضا شاه‌آبادی برای نوجوانان است که در آخرین روزهای سال گذشته به چاپ رسیده است. این رمان که مانند دیگر کارهای اخیر نویسنده حال و هوایی تاریخی دارد قصه یک گروه نمایش دوره‌گرد در دوران قاجار را روایت می‌کند. در سال‌های حکومت ناصرالدین‌شاه هنگامی که مردم تهران اسیر قحطی و گرسنگی هستند دسته نمایش حبیب سلمونی با دعوت مردی مرموز راهی قلعه‌ای خارج از تهران می‌شوند تا در ازای دریافت پول و غذا نمایش روحوضی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از اجرای هرنمایش حادثه‌ای عجیب رخ می‌دهد که آدمهای این دسته را قدم به قدم به سوی یک فاجعه سوق می‌دهد.

از شاه‌آبادی پیش از این رمان‌های «لالایی برای دختر مرده»، «وقتی مژی گم شد»، «دروازه مردگان» و... به چاپ رسیده است. رمان دروازه مردگان که نخستین بار در سال ۹۷ از سوی انتشارات افق منتشر و روانه بازار نشر شد علاوه بر این که به فهرست کلاغ سفید؛ کتابخانه بین‌المللی مونیخ راه پیدا کرد توانست جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ، نشان ماهی سیاه کوچولو، نشان سیمین لاک‌پشت پرنده، جایزه جشنواره رشد، جشنواره مهر و نشان مرغک سیمین را از آن خود کند.

این‌کتاب با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان به بازار آمده است.

کد خبر 5490218 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر افق سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب تهران مصلی تهران مصلی امام خمینی تهران ناصرالدین شاه رمان دروازه مردگان سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب تهران کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علی رمضانی مصلی تهران بنیاد ملی بازی های رایانه ای نقد کتاب کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور تازه های نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ناشران کتاب در زمینه‌های مختلف، تازه‌های نشرشان را در معرض فروش و معرفی مردم قرار دهند.

انتشارات شهید کاظمی به ­عنوان یکی از ناشران فعال در زمینه نشر کتب ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس، با بیش از 60 اثر تازه­ نشر در سی ­وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1403 حاضر می­‌شود. این انتشارات، از بین بیش از 700 عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود 500 عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می ­آورد که بیش از 60  عنوان از آن، جزو آثار جدید به ­حساب می‌آیند.

این نشر را می‌توان جزو چند ناشر برتر در بین ناشران جبهه فرهنگی انقلاب دانست. همچنین می‌توان ادعا کرد انتشارات شهید کاظمی در میان ناشران مردمی در رده نخست قرار دارد.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد 6 تا 9 مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت­الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی­زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین­بار در نمایشگاه کتاب از آن­ها رونمایی خواهد شد.

انتشارات شهید کاظمی بدون وابستگی به نهاد خاصی(ناشر خصوصی) و صرفاً با حمایت‌های مردمی و فروش کتاب توانسته است در کنار اثرگذاری در فضای فکری و فرهنگی کشور، رقابت خوبی با سایر ناشران انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر