Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که باید یارانه دریافت کنند، حتماً یارانه به آنان تعلق می‌گیرد و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: در حال حاضر ماهانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا‌های اساسی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برخی از دهک‌ها هنوز یارانه معیشتی دریافت نکردند و به اعتقاد بنده بهتر بود این یارانه را به همه مردم می‌دادیم تا نگرانی‌هایی که در سطح جامعه به وجود آمده است، از بین برود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما یارانه کالا‌های اساسی را به همه افراد می‌دادیم، ماهانه ۲،۵۰۰ میلیارد تومان یارانه بیشتری پرداخت می‌شد که مبلغ زیادی نیست و لازم است به این مسئله توجه شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سامانه وزارت رفاه اشکالات زیادی دارد و مردم از این موضوع گله‌مند هستند. بهتر است همه مردم را مشمول یارانه کنیم و پس از ارزیابی‌ها به افرادی که درآمدشان بیشتر است و مشمول این طرح نمی‌شوند، از طریق پیامک اطلاع دهیم که مشمول یارانه نمی‌شوند.

زنگنه تأکید کرد: این روز‌ها بسیاری از مردم به ما مراجعه می‌کنند و در این باره اعتراض دارند. بنده به صورت تلفنی با وزیر اقتصاد صحبت کردم و وی هم حرف بنده را پذیرفت. انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع را در جلسه سران قوا مطرح کند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: براساس اعلام دولت، از ۱۰ دهک جامعه، ۹ دهک آنان شامل دریافت کمک معیشتی شده‌اند و پیش‌بینی‌های لازم نیز در حال انجام است. اشکالاتی به وجود آمده و برخی از افراد هنوز یارانه دریافت نکرده‌اند، اما مردم مطمئن باشند افرادی که باید یارانه بگیرند، حتماً یارانه دریافت خواهند کرد.

قالیباف با تأکید بر اینکه باید به سرعت اصلاحات لازم انجام شود و یارانه به جاماندگان تعلق گیرد، اظهار کرد: روز گذشته جلسه سران قوا برگزار شد و به طور مفصل در این باره بحث و تبادل نظر کردیم. بعد از جلسه سران قوا قرارگاهی که مسئول اجرای این طرح است، تشکیل جلسه دادند تا بررسی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مردم مطمئن باشند حتی اگر با تأخیر هم باشد، یارانه به افراد و دهک‌هایی که باید، تعلق گیرد، حتماً پرداخت خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نیست. فقط تفاوت میان دهک‌ها در زمینه مبلغ یارانه است که به برخی از دهک‌ها ۳۰۰ هزار تومان و به برخی دیگر هم ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی پرداخت یارانه نقدی مجلس شورای اسلامی دهک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند