Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی صبح امروز در جلسه گردهمایی بازرسین تنظیم بازار و بازرسی و نظارت بر توزیع محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با اجرای اصلاح یارانه‌ها، دست بسیاری از مفسدان و رانت‌خواران از سفره مردم کوتاه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی نیز در خصوص اجرای طرح صورت گرفت، با این حال دشمنان جمهوری اسلامی با عداوت همیشگی خود به دنبال ایجاد آشوب و جنگ روانی از طریق رسانه‌های خارجی و فضای مجازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با تاکید بر جهادتبیین طرح اصلاح یارانه‌ها، بیان داشت: امروز نیازمندیم که کارگزاران دولت بابصیرت، انقلابی و دارای روحیه جهادی باشند.

شاهرخی با اشاره به افزایش گشت‌های مشترک بازرسی با تعزیرات و سازمان صمت از واحدهای عرضه و توزیع کالا، گفت: در این برهه از زمان باید کنار مردم باشیم چرا که جدای از آن‌ها نیستیم، از این‌رو باید از حقوق شهروندان دفاع کرده و مانع تضییح حقوق آن‌ها شویم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی گذشته، چاره‌ای جز اصلاح یارانه‌ها نداشتیم، جراحی شیرینی که سلامت نظام اقتصادی به آن وابسته است.

شاهرخی به افزایش تسهیلات دامدار کارت‌های روستایی از سقف ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان اشاره و خاطرنشان کرد: برای دامداری‌های صنعتی نیز تسهیلاتی پیش‌بینی شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در تامین کالاهای اساسی هیچ‌گونه کمبودی نداریم، افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۲۰۰ تن برنج را در  انبارها داریم که به تدریج و با همان نرخ قبلی بین مردم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان ادامه داد: ۱۲۰۰ تن شکر نیز دپو شده که به تدریج وارد بازار می‌شود، ۵۰۰ تن مرغ منجمد و روغن نیز به دلیل تقاضای بالا به تدریج وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان دامدار کارت های روستایی اصلاح یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت