Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد سیدالموسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سه روز گذشته که طرح اصلاح ذخیره ارزی آغاز شد بخش تامین کالا و نظارت بر توزیع بازار اهمیت یافت و تعزیرات حکومتی نقش نظارتی خود را بیش از گذشته در بازار آغاز کرد و اصنافی که انضباط رفتاری جامعه را با گران فروشی و احتکار بر هم زنند به شدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اضافه کرد: ۲ تیم سه نفره از کارشناسان تعزیرات حکومتی در بجنورد و تیم هایی نیز در هشت شهرستان استان نظارت و بازرسی میدانی را علاوه بر تیم های مشترک با اصناف، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت را بر عهده دارند و این تیم ها تا پاسی از شب به تخلفات بازار رسیدگی می کنند.

وی با بیان اینکه مصوبه سران قوا در خصوص افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی، شاخصه‌هایی دارد که به واسطه آن رسیدگی به تخلفات به فرآیندی سریع و بازدارنده تبدیل می‌شود، تصریح کرد:  اکنون تعزیرات حکومتی از اختیارات لازم با افزایش پنج برابری مجازات ها، نصب پارچه نوشته تخلف بر سردر مغازه و پلمب برخوردار است و بازار را کنترل می کند.

وی عنوان کرد: تیم های تعزیرات حکومتی ابلاغ اوراق، احضاریه و آرای صادره را به صورت الکترونیکی و در محل تخلف انجام می دهند و این مهم باعث سرعت بخشی در انجام بازرسی و نظارت می شود.

به گزارش ایرنا، دولت در راستای مناسب سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حذف رانت‌های موجود در آن، اقدام به افزایش مبلغ یارانه و واریز آن به حساب خانوارها کرده است؛ برنامه دولت سیزدهم برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بدون شک یکی از مهمترین اقدامات اقتصادی در کشور است، با توجه به اهمیت موضوع نظارت و کنترل بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خراسان شمالی بر اساس آخرین سرشماری، ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند و۳۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

برچسب‌ها گران فروشی نانوا ارز ترجیحی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گران فروشی نانوا ارز ترجیحی گران فروشی نانوا ارز ترجیحی سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد