Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:07:00 GMT

تشکل‌های دانش‌آموزی در اردبیل تقویت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۳۹۴۲

تشکل‌های دانش‌آموزی در اردبیل تقویت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی برای افزایش همگرایی در بین تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل در دستور کار است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان وزارت آموزش و پرورش و جمعی از معلمان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به دانش‌آموزان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در تمامی جنبه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی به ویژه در مناطق محروم و مرزی با جدیت دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعامل سازمان دانش‌آموزی با سایر تشکل‌ها به ویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی باید سرلوحه کار معاونت پرورشی، فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی استان قرار بگیرد.

صفری افزود: غنای فرهنگی در این استان بالاتر است و جایگاه تشکل‌های دانش‌آموزی در این عرصه بار مسئولیت هر یک از تشکل‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: در صدد هستیم با ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و جهادی، همگرایی معناداری را در استان افزایش دهیم که آموزش و پرورش استان با افتخار با تمام توان برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهد کرد.

کد خبر 5490271

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آموزش و پرورش اردبیل تشکل های دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش معلمان مقام معظم رهبری مناطق محروم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیج دانش آموزی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گروههای جهادی تشکل های دانش آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل