Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@13:40:45 GMT

جامعه ورزش در خدمت اهدای عضو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۰۱۳

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم جشن نفس در کمیسیون اخلاق ورزش...

به همت کمیسیون اخلاق ورزش کشور مستقر در کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی با انجمن اهدای عضو تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش طرفداری، سومين جلسه دبيرخانه جشن نفس در ورزش با حضور رئيس كميسيون اخلاق ورزش كشور، ميترا نوري نماينده انجمن اهداء عضو، موسوی دبير فدراسيون بيماری های خاص و پيوند اعضاء و هداوند دبير كميته مسئوليت اجتماعی كميسيون اخلاق در روز شنبه مورخ ١٤٠١/٢/٢٤ در محل دبيرخانه كميسيون اخلاق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين جلسه مقرر شد با دعوت از كليه فدراسيون ها در روز سه شنبه مورخ ١٤٠١/٣/٣ جشن نفس با شعار قهرمان ملی مسئولیت اجتماعی در محل آكادمی المپيك برگزار و تفاهم نامه همكاری فدراسيون های ورزشی با انجمن اهداء عضو منعقد شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران

به گزارش "ورزش سه"، اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه ۱۴۰۲ از سوی دکتر مرادی سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد. پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رپیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، دکتر کتایون عرب‌زاده و دکتر محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و دکتر امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشور هاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود