Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران از تداوم کاهش قیمت در بازار خبر داد و گفت:‌ قیمت مرغ ۱۰ هزار تومان و تخم مرغ تا ۲۰ هزار تو مان در خرده فروشی ها کاهش یافت.

به گزارش قدس آنلاین، ایوب فصاحت اعلام کرد:‌ امروز قیمت خرده‌فروشی مرغ در میدان بهمن به کیلویی ۵۰ هزار تومان کاهش یافت در حالی که نرخ مصوب آن ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین میوه و  تره‌بار تهران افزود: کاهش قیمت به دلیل خریدهای زیادی است که هموطنان در روزهای اخیر انجام دادند و فعلاً تقاضای جدید کمتر شده است.

گفتنی است؛ کارشناسان پیش از اجرای طرح اصلاح یارانه ها معتقد بودند که عرضه و تقاضا قیمت ها را به زیر نرخ مصوب خواهد رساند.

به گفته این مسئول، مرغ در  عمده‌فروشی میدان بهمن ۴۱ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که نرخ مصوب آن ۵۵۵۰۰ تومان است.

کاهش تا ۲۰ هزار تومانی قیمت تخم مرغ

فصاحت از عرضه زیاد تخم‌مرغ به بازار خبر داد و گفت:‌ علاوه بر فراوانی این محصول در بازار قیمت آن هم در عمده‌فروشی به ۶۱ تا ۶۵ هزار تومان کاهش یافته و در خرده‌فروشی‌های سطح شهر به قیمت ۶۰ تا ۷۶ هزار تومان در هر شانه عرضه می‌شود.

وی همچنین گفت: قیمت هر شانه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار هم ۷۱ هزار تومان است.

ستاد تنظیم بازار قیمت هر شانه تخم‌مرغ را ۸۰ هزار تومان تصویب کرده بود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران وضعیت بازار روغن 1 هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله