Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:04:26 GMT

نکاتی از قهرمانی استقلال/ اولین‌هایی برای مجیدی و آجورلو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۰۹۶

نکاتی از قهرمانی استقلال/ اولین‌هایی برای مجیدی و آجورلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با پیروزی بر فولاد در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر قهرمانی‌اش در فصل بیست و یکم را تثبیت کرد تا در ۳ هفته پایانی دیدارهای این تیم جنبه تشریفاتی به خود بگیرد. این چهارمین قهرمانی آبی پوشان در ادوار مختلف این رقابتها، اولین قهرمانی با هدایت فرهاد مجیدی و اولین قهرمانی با هدایت یک مربی به جز امیر قلعه نویی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال پیش از این ۳ بار طعم قهرمانی در ادوار مختلف این رقابتها را چشیده بود که هر ۳ بار امیر قلعه نویی هدایت این تیم را بر عهده داشت و فرهاد مجیدی موفق شد نام خودش را بعد از قلعه نویی به عنوان دومین مربی که استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده ثبت نماید.

مجیدی در حالی دومین مربی قهرمان استقلال در لیگ برتر شد که اولین فردی بود که قهرمانی با استقلال را به عنوان بازیکن و مربی در دو فصل متفاوت تجربه کرده است که این هم رکوردی منحصر به فرد برای فردی است که در این فصل همه رکوردها را با استقلال جابجا کرد.

قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم برای مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه هم یک ویژگی خاص ایجاد کرد تا مدیر آبی‌ها هم تنها مدیر در فوتبال ایران باشد که قهرمانی را با دو باشگاه مختلف در سمت مدیرعامل تجربه کرده باشد.

آجورلو یکبار در فصل سوم لیگ برتر در نقش مدیرعامل با باشگاه پاس قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد و این بار نیز در فصل بیست و یکم این مسابقات به عنوان مدیرعامل استقلال به این افتخار رسید.

پیش از آجورلو نیز مدیرانی مثل محمد حسین قریب، امیررضا واعظ آشتیانی و علی فتح الله زاده در نقش مدیرعامل، قهرمانی با استقلال را تجربه کرده بودند.

کد خبر 5490179 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال فرهاد مجیدی مصطفی آجورلو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی هندبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان جودو پرتغال تیم فوتبال پورتو بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی

استقلال برای حفظ صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر، محکوم به پیروزی مقابل ذوب آهن است...

طرفداری| تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس از ذوب آهن پذیرایی می‌کند.

استقلال بعد از تغییر و تحولات مدیریتی، به دنبال حفظ صدرنشینی است. جواد نکونام بعد از جنگ علنی با مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان و جدایی علی خطیر، حالا با آرامش بیشتری برای پنج هفته حساس پایانی برنامه‌ریزی می‌کند. استقلال 54 امتیازی که پرسپولیس را در یک قدمی خود می‌بیند کار سختی مقابل ذوب آهن دارد. تیم تحت هدایت محمد ربیعی روندی سینوسی در لیگ برتر بیست و سوم داشته و اکنون در رتبه هشتم جدول ایستاده است. ذوب آهن در پنج بازی اخیر خود یک در میان برده و باخته و رابطه خوبی با تساوی ندارد. از طرف دیگر آمار پنج بازی اخیر دو تیم کاملا به سود آبی‌پوشان است. استقلال در این دیدارها چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده و روی کاغذ از شانس بیشتری برای تصاحب سه امتیاز برخوردار است.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - ذوب آهن

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 20:30

ورزشگاه: آزادی - تهران

داور: کوپال ناظمی | کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی | ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

5 تقابل اخیر دو تیم

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)