Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:59:32 GMT

۲۰ خانه هلال در روستاهای استان اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۲۵۷

۲۰ خانه هلال در روستاهای استان اردبیل افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افتتاح ۲۰ خانه هلال در روستاهای استان طی هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افتتاح ۲۰ خانه هلال در روستاهای استان طی هفته هلال احمر خبر داد و گفت: خانه‌های هلال در مناطق محروم و روستایی راه‌اندازی می‌شوند که در این خانه‌ها، دوره‌های آموزشی برای مردم روستا برگزار می‌شود تا در مواقع لزوم به خود امدادی‌ و دگر امدادی بپردازند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانه‌های هلال به نوعی رابط بین جمعیت هلال احمر و مردم منطقه هستند که در مواقع لزوم می‌توانند بازوان اجرایی جمعیت باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: ۱۹۰ خانه هلال در سطح استان فعال بود که با افتتاح ۲۰ خانه هلال در هفته هلال احمر مجموع خانه‌های هلال در استان به ۲۱۰ خانه رسید.

ضربی گفت: در مراسم افتتاح خانه‌های هلال، مانور خروج اضطراری و پناهگیری نیز در ۱۰ شعب استان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل ۲۰ خانه هلال خانه های هلال استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی و ارائه خدمت به ۴۱۵ حادثه‌دیده در روزهای اخیر، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر از 13 تا 16 اردیبهشت، اظهار داشت: در این مدت به 415 حادثه دیده در سطح استان امدارسانی و ارائه خدمات شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 حادثه در استان اتفاق افتاد، مطرح کرد: به دنبال وقوع این تعداد حوادث در سطح استان، 93 خانوار و 415 نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین 32 نفر نیز مصدوم شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تیم‌های هلال احمر در این مدت زمان اخیر، 92 نفر را امدادرسانی کردند و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

مثنوی با اشاره به انتقال 10 نفر به مراکز درمانی استان در پی حوادث اخیر، مطرح کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی 93 نقر از سیل و آبگرفتگی رهاسازی و امدادرسانی شدند، همچنین 10 نفر اسکان داده شده و 6 نفر نیز به مناطق امن منقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده‌ای، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، 50 تخته پتو و 46 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت