Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر نقش اساسی رسانه ها در طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛سید محمد رضا طالبی با تأکید بر این مطلب در شورای اطلاع رسانی استان، مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها را طرحی قانونی و لازم الاجرا خواند و خاطرنشان کرد: این طرح که چند سال پیش به تصویب رسیده، اگر همان زمان اجرا می شد به راحتی مثل زخمی ترمیم می گردید اما این زخم امروز به جراحی عمیقی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که دولت مردمی ،انقلابی و جهادی به فکر حل مشکلات جامعه است نه کارهای  تبلیغی و نمایشی، اظهار داشت: دولت سیزدهم در همان سال اول عمر خود به میدان آمد تا با هدف ترمیم اقتصادی این طرح را اجرا نماید تا  یارانه ها مردمی شده و به جیب مصرف کننده و کسی که مستحق آن است برود.
معاون استاندار با تشریح اقدامات رسانه ای دشمن در راستای وارونه نشان دادن توفیقات نظام و تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) بر توجه به جهاد تبیین در مقابل این شیطنت ها، تصریح نمود: درست است که پاره ای مشکلات اقتصادی به دلیل کم کاری های گذشته وجود دارد اما  توفیقات بسیار بزرگی هم در نظام اسلامی صورت گرفته که باید در قالب جهاد تبیین، تشریح و اطلاع رسانی شود.
طالبی با ذکر این نکته که رسانه های ما در طرح  مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، نقش بسیار بزرگی ایفا می کنند، گفت: ادراک سازی ها دست رسانه بوده و آنها مثل نورافکن، راه و مسیر تعیین شده را روشن می کنند لذا تولیداتی که قرار است  با این محوریت منتشر نمایند باید با مسئولین مربوطه و متخصصین امر در میان بگذارند تا انتشار آنها نتیجه معکوس نداشته باشد. 
وی افزود: ائمه جمعه در خطبه های هفته گذشته قضیه مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها را به خوبی تبیین نمودند لذا جا دارد در سایر برنامه ها و هفته های آتی نیز متناسب با زمان و موقعیت موضع  گیری نمایند. 
به گفته وی؛ با عنایت به جایگاه روحانیون در جامعه، باید از ظرفیت این بزرگواران در شبکه تبلیغ، هیئت های مذهبی و مداحان در راستای تبیین این طرح بهره ببریم.
معاون استاندار تأکید کرد: اداره کل صدا و سیمای مرکز استان نیز متناسب با وضعیت و رفتارهای عمومی جامعه بر سیاست گذاری های مربوطه  به امور  تبیینی بپردازد و در این راستا لازم است مسئولین کما فی السابق  به صورت شبانه روزی  پاسخگوی رسانه ها باشند.
طالبی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با سعه صدر نحوه ثبت نام گروه های جدید و یا جاماندگان را  برای مردم تبیین و اطلاع رسانی نموده و پاسخگوی سؤالات مردم باشد.
به گفته وی؛ قانون جدید تشدید مجازات متخلفین جرایم تعزیراتی در برنامه های صدا و سیمای استان تشریح گردد زیرا تشدید مجازات ها، بازدارندگی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید عماد شاهرخی امروز در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه سال گذشته به ویژه روزهای پایانی سال نه تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی از کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که پیش بینی می‌کنیم به ۴ میلیون قطعه برسد.

به گفته وی ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی ۳۰ درصد از نیاز استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

شاهرخی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲ هزار و ۴۰۰ جو وارداتی، ۵ هزار تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

وی به گزارش بازرسی‌های انجام شده در فروردین ماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارزش ریالی تخلفات انجام شده ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903017

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم