Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رفیعی از تخلیه ۱۷۰۰ تن روغن موجود در انبارهای کارخانه غنچه خبر داد و گفت: تمامی این روغن‌ها روانه بازار استان‌های مازندران، گلستان و تهران شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تخلیه 1700 تن روغن موجود در انبارهای این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: تمامی این روغن‌ها روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر این میزان طی دو روز گذشته بیش از 1000 تن روغن نیز تولید شده است.
مدیر کارخانه تولید روغن غنچه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روغن‌های تولیدی این کارخانه روانه بازارهای استان مازندران، گلستان و تهران می‌شود و در این استان‌ها توزیع شده است.
رفیعی ادامه داد: در حال حاضر روال تولید به صورت عادی در جریان است و پس از تولید، حواله صادر و به استان‌های متقاضی ارسال می‌شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر، در استان مازندران ارسال روغن‌ها به‌صورت مباشری در هر شهرستان است و در سایر استان‌ها نیز به‌صورت شبکه توزیعی است.
مدیر کارخانه تولید روغن غنچه، اعلام کرد: روزانه به‌طور متوسط، 500 تن روغن خوراکی اعم از سرخ‌کردنی و نباتی و 300 تن روغن صنف و صنعت در این واحد تولید می‌شود.
رفیعی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه و نیز تولید روغن نداریم و روزانه بین 500 تا 800 تن روغن تولیدی وارد بازار می‌شود.
وی متذکر شد: تولید و توزیع روغن به‌صورت منظم و با تمام توان برای جبران کسری و نیاز بازار در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حال حاضر استان ها روغن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود