Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا صفی زاده» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران با کسب هفت مدال در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان برزیل به کار خود پایان داد.

وی اضافه کرد: در این پیکارها «محمد سیاوشی» آزادکار نهاوندی در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید تا تنها نشان طلای کاروان کشتی کشورمان در این مسابقات را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی زاده خاطرنشان کرد: این کشتی گیر طلایی تیم ملی کشورمان در فینال این وزن مقابل حریفی از قزاقستان به برتری هفت بر ۲ رسید و قهرمان المپیک شد.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان یادآور شد: علیرضا رضایی منش مربی کشتی ملایر نیز در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشورمان در المپیک برزیل حضور داشت.

وی افزود: بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ۲۰۲۱ برزیل از ۱۱ اردیبهشت با حضور بیش از چهار هزار ورزشکار از ۸۰ کشور جهان و رقابت در ۲۰ رشته ورزشی آغاز شده است و کاروان ایران نیز با ۷۵ ورزشکار زن و مرد در هشت رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند.  

در کارنامه کاروان ایران تا امروز ۳۸ مدال از جمله ۱۳ طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز ثبت شده که در رشته‌های کاراته، جودو، تکواندو و کشتی فرنگی و آزاد بدست آمده است.

نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها استان همدان کشتی برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان کشتی برزیل استان همدان کشتی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت