Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال‌های اخیر منطقه آزاد انزلی به یکی از مبادی اصلی واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز کشورمان تبدیل شده است. به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ پیرو بازدید و جلسات مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، و معاون و مدیران اقتصادی سازمان از شرکت‌های خودروساز کشور و نشست با مدیران ارشد آن؛ مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از این منطقه بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه کاری در راستای افزایش و گسترش نقش منطقه آزاد انزلی در تأمین قطعات و مواد اولیه کارخانجات خودروساز کشور که ظرف چند سال گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفته انجام شد؛ که براساس آن هیأت بازرگانی و تجاری این شرکت در قالب برگزاری نشست‌های تخصصی با معاونین بندری و اقتصادی سازمان، و سرپرست حوزه نظارت گمرکات گیلان سازوکار‌های واردات مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در جریان این نشست ها، هیأت بازرگانی و تجاری شرکت ایران خودرو دیزل با مزایا و معافیت‌های موجود، بسته‌های تشویقی-حمایتی در حال اعمال از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تسهیل و کاهش هزینه‌های تمام شده واردات مواد اولیه واحد‌های تولیدی-صنعتی، دانش بنیان کشور آشنا شده و در جریان مزایا و فرصت‌های بهره برداری از کریدور‌های تجاری بین المللی چین-قزاقستان-ایران و شمال-جنوب که این منطقه در آن‌ها از نقش محوری برخوردار می‌باشد؛ قرار گرفتند.

گفتنی است ظرف سال‌های اخیر منطقه آزاد انزلی به یکی از مبادی اصلی واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز کشورمان تبدیل شده، موضوعی که در قالب راهبرد ایفای نقش مسئولانه در قبال تأمین کالا‌های اساسی و تداوم زنجیره تأمین خطوط تولید واحد‌های تولیدی کشور جزو مهمترین اولویت‌های کاری این سازمان قرار گرفته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انزلی کاسپین منطقه آزاد انزلی سازمان منطقه ازاد انزلی منطقه آزاد واردات مواد اولیه منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان و نمونه تولیدی در حوزه ژنراتور مدعی است که تحریم‌ها باعث شده است تا هزینه مواد اولیه این شرکت که در شاهرود واقع است کاهش یابد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران