Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:43:30 GMT

ترین‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از نگاه ایمنا+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۵۸۱

ترین‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از نگاه ایمنا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در هفته‌ای که استقلال با پیروزی مقابل فولاد قهرمان لیگ برتر شد، بیشترین سهم از ترین‌های هفته نیز به این تیم رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بالاخره هفته بیست و هفتم لیگ برتر تکلیف صدر جدول را مشخص کرد و در هفته‌ای که استقلال در اهواز کار بزرگی کرد و فولاد را شکست داد، سپاهان با پیروزی مقابل رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس، از سیرجان قهرمانی آبی‌ها را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکست فولاد، در سه هفته باقیمانده پرسپولیس و سپاهان برای کسب رتبه دومی تلاش می‌کنند. در قعر جدول نیز در هفته‌ای که شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان مقابل رقبای خود یک امتیاز گرفتند، فجرسپاسی به هوادار باخت تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

هوادار یک- فجرسپاسی صفر

شهرخودرو یک- پیکان یک

آلومینیوم ۲- صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک- گل گهر ۲

فولاد یک- استقلال ۲

نفت مسجد سلیمان یک- نساجی یک

ذوب آهن صفر- تراکتور صفر

پرسپولیس یک- سپاهان ۲

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا:

بازی هفته: پرسپولیس یک- سپاهان ۲

دیداری که با توجه به پیروزی استقلال مقابل فولاد می‌توانست تعیین کننده قهرمان باشد در حالی با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید که در طول بازی چندین موقعیت خوب گلزنی توسط دو تیم به خصوص سپاهان روی دروازه‌ها خلق شد. یکی از زیباترین بازی‌های سپاهان و پرسپولیس در طول چند فصل اخیر در نهایت با پیروزی سپاهان و پیام قهرمانی از سیرجان برای استقلال به پایان رسید تا به این گونه سپاهان بر پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ پایان داده باشد.

تیم هفته: استقلال

پیروزی در زمین فولاد با آن سبک دفاعی خاص این تیم و سرمربی‌اش کار هر تیمی نیست. استقلال در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود در شرایطی به پیروزی رسید که زیر استرس شدید کورس قهرمانی بود و به خوبی این فشار را تحمل کرد و برد مهمی در اهواز کسب کرد.

سرمربی هفته: فرهاد مجیدی (استقلال)

فرهاد مجیدی رهبر تیمی بود که مهم‌ترین پیروزی هفته را کسب کرد. او که همچنان همراه با تیمش شکست ناپذیر باقیمانده است در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها به لطف پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس قهرمانی‌اش را جشن گرفت تا پس از پنج فصل، یک نام جدید به عنوان قهرمان لیگ ایران معرفی شود.

دروازه‌بان هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

دروازه‌بان نساجی در روزی که تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک تن داد با شش مهار و نه بار بازیابی توپ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت و نقش ویژه‌ای در نباختن نساجی ایفا کرد. اگر او کمی خوش شانس‌تر بود عملکرد خوبش با سه امتیاز برای نساجی همراه می‌شد.

مدافع هفته: سعادت حردانی (استقلال)

در هفته‌ای که چندین مدافع خوب در تیم‌های مختلف نامزد بهترین مدافع هفته بودند، این سعادت حردانی بود که با عملکرد فوق العاده مقابل تیم سابق خود بهترین مدافع هفته شد. او در جریان برتری دو بر یک استقلال مقابل فولاد پاس گل اول را داد و گل دوم را خود به زیبایی به ثمر رساند تا با سه بار گرفتن خطا و دو بار دفع توپ بهترین بازیکن زمین و البته بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

هافبک هفته: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

هافبک جوان استقلال که در این فصل در تیم فرهاد مجیدی چهره شد گل اول استقلال به فولاد که یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل این تیم به شمار می‌رفت را به ثمر رساند و نقش ویژه‌ای در پیروزی بزرگ استقلال در زمین فولاد داشت. به غیر از حسین‌زاده در این هفته سروش رفیعی نیز دیگر هافبک برتر بود.

مهاجم هفته: کریم اسلامی (نساجی)

در هفته کم فروغ مهاجمان، کریم اسلامی با یک گل زده مقابل نفت مسجد سلیمان مهاجم برتر هفته بود. به غیر از او محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار، محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان و مهدی ترابی، مهاجم سایه پرسپولیس نیز دیگر مهاجمان برتر هفته بودند.

گل هفته: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گل‌های زیبایی به ثمر رسید تا انتخاب بهترین گل کمی مشکل باشد. به غیر از گل زیبای محمود قائدرحمتی که پس از پشت سر گذاشتن چند مدافع و شوت پای چپ محکم به ثمر رسید، گل رضا جبیره، هافبک صنعت نفت به آلومینیوم، گل سعادت حردانی، مدافع استقلال به فولاد و گل محمد نژادمهدی، مدافع سپاهان به پرسپولیس دیگر گل‌های زیبای هفته بودند.

کد خبر 575186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی مازندران ورزش ایران آلومینیوم اراک فرهاد مجیدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان هفته ای هفته بیست لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد که به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب