Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:04:40 GMT

توخل: ورنر و هاورتس به دلیل مصدومیت در فینال بازی نکردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۵۸۶

سرمربی چلسی می گوید مهاجمان آلمانی تیمش به خاطر مصدومیت در فینال اف ای کاپ غایب بودند.

توماس توخل می گوید تعویض روبن لوفتوس چیک بعد از تنها 14 دقیقه صرفا به خاطر ضربات پنالتی بوده است.

طرفداری| به گزارش گل، شب گذشته لیورپول و چلسی در فینال اف ای کاپ مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار در پایان وقت های عادی و تلف شده با تساوی بدون گل به پایان رسید و لیورپول در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان این تورنمنت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی نیمکت نشین بود و در حالی که چلسی نیاز به گل داشت، حتی به عنوان یار تعویضی هم به میدان نیامد. کای هاورتس، دیگر مهاجم چلسی نیز در این دیدار غایب بود و حال توماس توخل، سرمربی چلسی در مورد دلیل غیبت این دو بازیکن توضیح داد. او در این باره به خبرنگاران گفت:

کای هاورتس به خاطر مشکلات همسترینگ در تمرین قبل از فینال حضور پیدا نکرد و فکر می کرد اگر تمرین کند، خودش را مصدوم می کند. تا آخرین تست و روز مسابقه صبر کردیم اما بازی کردن او ممکن نبود. تیمو نیز مصدوم بود و در جریان گرم کردن هم حس خوبی نداشت و گفت نمی تواند بازی کند. 

نکته عجیب دیگر در دیدار دیشب حضور روبن لوفتوس چیک در زمین مسابقه و تعویض شدن مجددش بعد از تنها 14 دقیقه بود. لوفتوس چیک در نیمه دوم وقت های تلف شده به میدان آمد ولی قبل از ضربات پنالتی با روس بارکلی تعویض شد. توخل در این باره نیز گفت:

روبن مصدوم نبود و این کار را صرفا به خاطر پنالتی ها انجام دادیم. روبن از نظر آماری در ضربات پنالتی سابقه خوبی ندارد ولی آمار بارکلی خوب است و این کار را به خاطر پنالتی ها انجام دادیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • اسدی به پرسپولیس رسید