Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: اطمینان داشته باشید اگر لیگ کمی دیگر ادامه داشت معلوم نبود پرسپولیس بتواند همین جایگاه را هم حفظ کند.

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس تاکتیک مشخصی ندارد و ابتدای فصل با جدایی برخی بازیکنان شرایط بدتر هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار جدایی بازیکنان کادرفنی نتوانست با کارشناسی درست بازیکنان جدید را جذب کند و این بازیکنان هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد ضعیف رضا اسدی، گفت: رضا اسدی بازیکن بسیار باکیفیتی بود اما بعد از حضور در پرسپولیس نتوانست کیفیت خود را حفظ کند. به اعتقاد من خرید اسدی اشتباه نبود اما از او درست بازی گرفته نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شیوه استفاده غلط از  بازیکنان دلیل افت نفرات  دیگر پرسپولیس چون مهدی ترابی است، اظهار داشت: یکی از هنرهای کادرفنی استفاده درست از بازیکنانی است. به اعتقاد من کادرفنی پرسپولیس از بازیکنان خود آنطور که باید بهره نبرد و حتی برخی ستاره چون وحید امیری و مهدی ترابی هم افت کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد حامد لک، گفت: دروازه‌بان این تیم بسیار بسیار بد بود و متاسفانه باید بگویم یکی از دلایل قهرمان نشدن پرسپولیس دروازه‌بان آنها بود. ای کاش کادرفنی از دروزاه‌بان‌های دیگر خود بیشتر بهره می‌برد.

وی در خصوص اینکه چرا احمد گوهری باید بعد از انجام بهترین بازی خود نیمکت‌نشین شود، تصریح کرد: این موضوع را باید از کادرفنی سئوال کرد اما به اعتقاد من باید به گوهری میدان داده می‌شد تا حداقل شاهد دریافت گل‌های عجیب نبودیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد سید جلال حسینی، گفت: وقتی بازیکنی پا به سن می گذارد نمی تواند مثل سابق به خود کمک کند. در خصوص عملکرد سید جلال حسینی نمی‌خواهم صحبت کنم اما نکته جالب برای من این است که اگر کادرفنی به سید جلال اعتقاد دارد چرا اول فصل ۷ مدافع دیگر جذب کرد. 

وی تاکید کرد: چرا باید بازیکن باکیفیتی چون علیرضا ابراهیمی یک فصل روی نیمکت بنشیند و بازی نکند؟ او دیروز وقتی وارد میدان شد کیفیت خود را نشان داد و حالا باید از کادرفنی سئوال کرد که چرا به او میدان ندادند و کمتر از ۱۰۰ دقیقه در لیگ بازی کرده است.

درخشان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرمربی شجاعت است و اگر مربی این ویژگی را نداشته باشد در حساس ترین شرایط جام را از دست می دهد. ریسک و شجاعت دلیل قهرمانی فرهاد مجیدی با استقلال بود.

درخشان درباره اینکه چرا گل محمدی هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیده است، گفت: ۳ بازی تا پایان فصل بیشتر نمانده و اینکه کادرفنی هنوز به ترکیب خود نرسیده عجیب است. در کادرفنی پرسپولیس افراد باتجربه زیادی حضور دارند و انتظارم این بود که خیلی سریع به ترکیب اصلی برسند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در هر بازی با یک ترکیب روانه میدان شد و این تغییرات زیاد قطعا به هر تیمی آسیب می رساند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در فوتبال ایران به بازیکنان و مربیان خارجی زمان زیادی داده می‌شود اما به استعدادهای ایرانی هیچ زمانی برای نشان دادن توانایی‌هایشان نمی‌دهند، گفت: این یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ایران است که باعث از  بین رفتن بازیکنان و مربیان زیادی در طول فصل می‌شود. 

وی تاکید کرد: دست‌های پشت‌پرده و پول‌های زیادی که بابت جذب آنها داده می‌شود دلیل استفاده از آنها است. کادرفنی پرسپولیس می‌توانست اینقدر که به تمیروف فرصت داد به مهدی‌خانی هم بدهد و مطمئن باشید او بهتر از تمیروف بود.

درخشان خاطرنشان کرد: شما ترکیب پرسپولیس را بررسی کنید تا متوجه شوید چقدر پاکدل و عبدی بعد از گلزنی و در خششی که داشتند از ترکیب اصلی خارج شده اند. پرسپولیس سه مهاجم ایرانی بسیار خوب در اختیار دارد اما تاکید زیادی به استفاده از یک مهاجم بی‌کیفیت خارجی می‌شود.

وی افزود: ناراحت کننده است که  مربیان ما می روند و از کشورهایی که اصلا فوتبال ندارند بازیکن می‌خرند و در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کنند اما حاضر نیستند به جوانان بااستعداد کشورمان در حد یک بازی جام حذفی میدان دهند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت: در مجموع خریدهای خارجی پرسپولیس یکی بدتر از دیگری بودند و هیچ کدام از آنها نمره قبولی نگرفتند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علیرضا ابراهیمی باشگاه استقلال سید جلال حسینی پرسپولیس وحید امیری حامد لک رضا اسدی مهدی ترابی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علیرضا ابراهیمی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس علیرضا ابراهیمی باشگاه استقلال سید جلال حسینی پرسپولیس وحید امیری حامد لک رضا اسدی مهدی ترابی فرهاد مجیدی سرمربی اسبق ترکیب اصلی سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی که از تساوی زردپوشان و پرسپولیس سود برد استقلال بود که صدرنشینی اش را حفظ کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را در این اتمسفرورزشگاه دیدیم که هواداران خیلی هیجان بالایی داشتند و جو بسیار زیبایی را شاهد بودیم. باشگاهی که از بازی امروز سود برد استقلال بود.

او درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: هر دو تیم تلاش خیلی خوبی انجام دادند پرسپولیس یکی از تاکتیکی و تکنیکی ترین تیم های ایران است. اصلا عادلانه نیست که بخواهیم پرسپولیس را شکست دهیم. به بازیکنان بابت بازی امروز و تمرکزی که در زمین داشتند تبریک می گویم.

وی افزود: با تمام اتفاقاتی که در فصل جاری سپری کردیم باید بگویم اگر کلاه بر سر داشتم ام را به احترام بازیکنان بر می داشتم و مقابلشان تعظیم می کردم. بازی های زیادی باقی نمانده است و آرزوی موفقیت برای تیم هایی دارم که در کورس هستند.

مورایس درباره اینکه احساس می شد سپاهان محتاطانه بازی کرد افزود: دلیلش این بود می خواستیم ببریم.

سرمربی زردپوشان درباره تمارض بعضی از بازیکنان این تیم گفت: نیازی نیست جواب این سوال را بدهم. آمده ام فوتبال انجام دهیم. بازی همیشه احساسات زیادی دارد اما در مجموع از بازیکنانم تشکر می کنم. گاهی چنین چیزهایی هم رخ می دهد اما فکر می کنم آنطور که من بازی را دیدم شما ندیدید.

او درباره انتقاد از عدم بازی زیبا از سوی تیم پرستاره سپاهان و ناموفقیت این تیم در چهار فصل گذشته تصریح کرد: آیا شما فکر می کنید سپاهان باید قهرمان می شد؟! خود من هم چنین انتظاری داشتم.

مورایس بار دیگر تصریح کرد: یک بازی شامل خیلی موارد می شود. باران بارید و باد هم وزید. خیلی چیزها هست که رخ می دهد. من هم می گویم باید با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر می بودیم اما باید بگویم ۱۰ سال است این تیم قهرمان نشده است.

او سپس درباره ستاره های متعدد این تیم با طعنه پاسخ داد و گفت: بله! جواد حسین نژاد، ستاره ای است که کسی او را نمی شناخت. اعرابی نیز همینطور. سیاوش یزدانی ستاره شد وقتی استقلال هم او را نخواست. هادی محمدی هم همینطور ولی در تیم ملی نیست. تنها رامین رضاییان بود که از پرسپولیس بیرون آمد اما من او را باز هم ریکاوری کردم و تبدیل به بهترین شد شهریار معانلو هم اینطور است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با سپاهان ادامه خواهید داد افزود: من تماشاگر نیستم و نمی توانم چیزی بگویم. اگر بگویند برو خوشحال هم می شوم! خوشحال می شوم بروم و من را نخواهند.

مورایس در ادامه نسبت به اینکه فشار روی سپاهان حداکثر است گفت: تنها چیزی که می خواهید این است فقط درباره سپاهان صحبت کنید. چهار امتیاز ما را گرفتند. فقط از سپاهان می پرسید. چیزی که مهم است پیشرفت فوتبال ایران است که باید راجع به آن صحبت کنم. می خواهم از بازیکنان زیر ۲۱ سال خودم صحبت کنم اما محدودیت دارم و نمی توانم. چرا اینها را نمی پرسیدید. من با تیم قابل احترامی پرسپولیس کاری ندارم اما آیا از تراکتور و گل گهر و عمره هم این ها را می پرسید. آیا از سرمربی پرسپولیس این سوالات را می پرسید؟!

او سپس صندلی خود را ترک کرد و رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس