Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اعلام کرد: پس از دو سال وقفه، هجدهمین همایش «نکوداشت مقام استاد» دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت هیبرید (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر حسین یاری با بیان اینکه سنت نیکوی نکوداشت مقام استاد از سال ۱۳۸۰ توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود گفت: این مراسم که در این ۲۰ سال با هدایت داهیانه بزرگانی چون استاد دکتر علیرضا یلدا، استاد دکتر شمس شریعت طربقان و استاد دکتر مسلم بهادری مستمرا برگزار شده در پی آن است که با تکریم علما و دانشمندان از علم و دانش تقدیر کند تا چراغی پیش روی نسل جوان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این دوره همایش، به پیشنهاد دانشگاهیان و به انتخاب دانشجویان از ۱۰ هیئت علمی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر به عمل خواهد آمد که اسامی آنها به شرح ذیل است:

دکتر سید حسین میرمجلسی: ادیب و استاد پیشکسوت فوق تخصص گوارش و کبد دانشکده پزشکی

دکتر محمد علی سجادیه: استاد پیشکسوت چشم پزشکی، روزنامه‌نگار و پژوهشگر تاریخ و زبان

دکتر نصرت الله عشقیار: استاد پیشکسوت گروه آسیب شناسی فک، دهان و صورت دانشکده دندانپزشکی

دکتر ایرج راگردی کاشانی: استاد گروه آناتومی دانشکده پزشکی

دکتر عظیم میرزازاده: استاد گروه داخلی دانشکده پزشکی

دکتر بهمن سراج: استاد دندان پزشکی کودکان

دکتر حمیدرضا نمازی: استاد گروه اخلاق پزشکی

دکتر مهدی محبعلی: استاد گروه انگل شناسی پزشکی دانشکده بهداشت

دکتر یلدا حسین زاده اردکانی: استاد گروه فارماسیوتیکس دانشکده داروسازی

دکترمحمدعلی چراغی: استاد گروه پرستاری ویژه دانشکده پرستاری و مامایی

 

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در خصوص شیوه نامه برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: در این دوره همچون دوره هفدهم، یک فرایند دو مرحله ای برای رسیدن به لیست نهایی به کار گرفته شد؛ در مرحله اول «هیات انتخاب» متشکل از ریاست دانشکده ها، برخی اساتید برگزیده و دبیران دوره های گذشته همایش، نمایندگان دانشجویی و جهادگران پیشکسوت، با در نظر گرفتن معیار «معلمی کردن» فهرستی از اساتید شاغل در هر دانشکده را پیشنهاد دادند.

در مرحله دوم با انجام نظرسنجی اینترنتی از عموم دانشجویان همان دانشکده و محاسبه مجموع نمرات اساتید پیشنهادی، هفت استاد برگزیده نهایی که مشغول به تدریس هستند انتخاب شدند.

یاری ادامه داد: در این فرایند، نمره دهی دانشجویان به اساتید خود بر اساس یک پرسشنامه ۹ گویه ای انجام گرفت. این ابزار با انجام مرور متون نظام مند و مبتنی بر شواهد علمی طراحی شده است. بعلاوه با مشورت با مسئولین دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه و موزه تاریخ علوم پزشکی ۳ استاد پیشکسوت هم به لیست نهایی ۷ نفره اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر حسین یاری در پایان درباره تاریخچه برگزاری این همایش یادآوری کرد: در ۱۷ دوره قبلی این همایش طی جشن های باشکوهی از ۱۸۷ استاد فرهیخته این دانشگاه تجلیل به عمل آمده است که به دلیل شرایط ناشی از همه گیری کووید این مراسم امسال پس از دو سال وقفه انجام میگیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران ، مقام استاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران مقام استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران استاد پیشکسوت جهاد دانشگاهی دانشکده پزشکی پزشکی دکتر مقام استاد استاد گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد

ایسنا/مازندران رییس ستاد استانی آزمون‌های سراسری مازندران گفت: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب در استان مازندران در سلامت کامل انجام شد.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و رییس ستاد استانی با اشاره به این نکته که این تعداد از داوطلبان در پنج گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند، افزود: پنج هزار و ۲۸۸ داوطلب در گروه ریاضی فیزیک، ۱۰هزارو ۷۵۳  داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب در گروه علوم تجربی، هزار و ۷۱۰ داوطلب در گروه هنر و سه‌هزار و ۳۲۷ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردند.

علی‌نژاد با تاکید بر این‌که با همت همه ارکان برگزاری آزمون، این رویداد به سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای در استان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان، تعداد ۲۴۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴۰۹۳ داوطلب مرد بودند که در ۱۹ حوزه امتحانی و در ۱۷ شهرستان شامل: آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت پرداختند.

بازدید دکتر یوسف نوری استاندار جدید مازندران و دکتر سیدجلال موسوی خطیر معاون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی از حوزه‌های برگزاری آزمون بابلسر و ساری، از دیگر نکات قابل اشاره در این آزمون بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، نتایج آزمون نوبت اول، براساس تقویم اعلامی سازمان سنجش، نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد. هم‎چنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، نوبت دوم آزمون سراسری، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی، در همان زمان می‌توانند انتخاب رشته نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس