Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعثوب نژادمحمد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: ثبت اعتراض خانوارها به حذف یارانه، از طریق سامانه حمایت به آدرس hemayat.mcls.gov.ir انجام می‌شود و خانوارهایی هم که نسبت به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، بعد از اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در همین سامانه، اعتراض خود را ثبت نمایند و دهک‌بندی خانوار خود را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم به منظور پیشگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی، پیام‌های ارسالی حاوی هرگونه لینک با آدرس‌های اینترنتی مشابه از سرشماری‌های نامعتبر را نادیده بگیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بیان کرد: کلیه سرپرستان خانوار از طریق شماره‌گیری ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ می‌توانند با وارد کردن شماره ملی سرپرست و سپس با وارد کردن شماره تلفنی که به نام وی است، از وضعیت یارانه پرداختی مطلع شوند.

پرداخت یارانه قطع نخواهد شد

نژادمحمد با بیان اینکه حمایت‌های دولت به تناسب سیاست‌های اصلاح یارانه‌ای کشور ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این یک سیاست قطعی است و به این معنی نیست که بعد از چند ماه، پرداخت یارانه‌ها و حمایت‌ها قطع شود.

وی تشریح کرد: از بین نزدیک به ۷۷ میلیون نفر، حدود ۳۰ درصد از افراد جامعه (دهک‌های یک تا سه) کمک معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی و حدود ۶۰ درصد (دهک ۴ الی ۹ ) مبلغ ۳۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد که به حساب سرپرستان خانوار که نزد سازمان هدفمندسازی یارانه ها ثبت شده، واریز می‌شود و مابقی یعنی تقریبا ۱۰ درصد افراد هم بنا بر اطلاعات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جزو طبقات برخوردار جامعه محسوب شده و یارانه دریافت نخواهند کرد.

زمان برداشت یارانه خردادماه متعاقبا اعلام خواهد شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: یارانه‌های واریز شده برای ماه‌های اردیبهشت و خرداد است و در واقع ۲ پرداخت در زمان واریز یارانه‌ها برای حساب سرپرستان خانوار صورت گرفته است و هم اکنون یارانه اردیبهشت ماه قابل دریافت است و زمان برداشت یارانه خرداد ماه از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی دولت اعلام خواهد شد.

تعیین تکلیف جاماندگان از دریافت یارانه به زودی انجام می‌شود

نژادمحمد در خصوص تکلیف افرادی که ماه پیش یارانه دریافت کرده‌اند ولی این ماه موفق به دریافت آن نشده‌اند، بیان داشت: افرادی که در مرحله ۱۳۵ واریز یارانه مشمول دریافت نشده‌اند، در زمره دهک دهم جامعه بوده‌اند و از فرآیند یارانه حذف شده‌اند و تعیین تکلیف جاماندگان از ثبت‌نام، مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۱، بر عهده سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است که به‌زودی، این سازمان سامانه ثبت نام را راه‌اندازی خواهد کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه هیچ افزایشی در قیمت نان و بنزین نخواهد بود، تصریح کرد: در طرح هوشمندسازی یارانه‌ها، نرخ نان سنتی برای مصرف‌کننده تغییری نخواهد کرد و مردم با همان قیمت قبلی نان خود را از نانواها با کارت‌های بانکی تهیه می‌کنند و در ادامه یارانه نان بر حسب میزان فروش نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: با روش فوق، نانواها آرد یارانه‌ای دریافت نمی‌کنند بلکه برمبنای فروش نان یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد و در این میان، قیمت آرد در زنجیره گندم تا نان آزاد می‌شود ولی گران نخواهد شد بلکه باعث جلوگیری از قاچاق شده و مردم نیز با گرانی نان مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هدفمندسازی دهک دهم سامانه حمایت آرد یارانه ای یارانه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که قرار است کمک‌هایی هنگفت از ایالات متحده آمریکا دریافت کند، خواستار دریافت تسلیحات بیشتر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، زلنسکی امروز یکشنبه دوباره از جامعه جهانی خواست تا سلاح‌های دفاع هوایی بیشتری را در اختیار این کشور قرار دهند درحالیکه به تازگی یک کمک 61 میلیارد دلاری در آمریکا برای اوکراین در نظر گرفته شده است.

زلنسکی همچنین درخواست کرد که مذاکرات رسمی برای ورود اوکراین به اتحادیه اروپا و دعوت از کی‌یف برای پیوستن به ناتو آغاز شود.

رئیس‌جمهور اوکراین گفت که کی‌یف در حال مذاکره با واشنگتن درباره حجم حمایت‌های نظامی، مالی و سایر موارد برای ده سال آینده است.

وضعیت برای نیروهای اوکراینی در شرق رو به وخامت گذاشته است و آنها منتظر دریافت تسلیحات آمریکایی هستند. زلنسکی بارها درخواست سامانه‌های دفاع هوایی به ویژه سامانه‌های پاتریوت کرده است.

اظهارات زلنسکی در مورد ورود به اتحادیه اروپا نیز در حالی است که کی‌یف نامزد پیوستن به این بلوک 27 کشوری است اما روند الحاق سال‌ها طول می‌کشد.

همچنین آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مورد ورود اوکراین به ناتو گفته است که این کشور در نهایت به ائتلاف نظامی خواهد پیوست. زلنسکی در اینباره بیان کرد که هر کشوری که ارزش‌های مشترک دارد و آماده دفاع از آنها است شایسته دعوت شدن به ناتو است. 

ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷