Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «درخواست شفافیت مالی دانشگاه فرهنگیان همدان» موضوعی است که دانشجویان در فارس من مطرح کردند و خواستار پیگیری بودند.

معاون دانشگاه فرهنگیان همدان در این خصوص اظهار کرد: تمام هزینه‌هایی که در دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود بر اساس قوانین و مقررات بوده و هیچ چیز خارج از آن نیست و همه مسائل شفاف و مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کاشی با بیان اینکه گاهی دانشجویان به خاطر بی‌اطلاعی موضوعاتی را مطرح می‌کنند که صحت ندارد گفت: البته اگر مستنداتی موجود است ارائه دهند و ادعای موجود ثابت شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان ساختار مشخصی دارد و تمام امور نیز بر اساس قوانین اجرایی می‌شود ادامه داد: محل تصمیم‌گیری برای کسور دانشجویی هیات امنای دانشجویی کشور است که با ریاست رئیس جمهور و عضویت وزیر آموزش و پرورش و... تصمیماتی در آن گرفته می‌شود.

معاون دانشگاه فرهنگیان همدان با بیان اینکه تمام اتفاقات مبتنی بر قوانین و مقررات است و خارج از آن نمی‌توانیم اقدامی داشته باشیم افزود: این موضوع که گفته می‌شود برای توسعه ساختمان از کسور دانشجویی هزینه شده، صحت ندارد.

وی گفت: برای مثال ساختمان آموزشی که در دانشگاه ساخته می‌شود اعتبار ملی دارد و از طریق سازمان نوسازی مدارس کشور هم ساخته می‌شود و هیچ ارتباطی به کسور دانشجویی ندارد.

کاشی با بیان اینکه اعتباراتی که به دانشگاه فرهنگیان اعلام می‌شود برای تعمیر و نگهداری فضاهاست نه ساخت و ساز ادامه داد: در پردیس باهنر پیگیر دریافت اعتبارات دیگری بودیم که استانداری و هیات امنای دانشگاه هم در جریان امور هستند و باید فضایی در اختیار دانشگاه قرار گیرد و ما پیگیر مسائل اعتباری آن بودیم.

وی با بیان اینکه تمام اعتباراتی که از طریق سازمان مرکزی به استان ابلاغ شده در محل و جایگاه قانونی خود هزینه شده است عنوان کرد: در مجموعه باهنر اقدامات زیادی در نگهداشت فضاهای موجود انجام شده و نه ساخت‌و ساز چراکه در این زمینه مجاز نیستیم.

معاون دانشگاه فرهنگیان همدان با تاکید به اینکه در نگهداشت فضاهای دانشگاه شهید باهنر طی دو سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده چرا فضای آنجا قدمت بیش از ۶۰ ساله دارد خاطرنشان کرد: ایجاد فضای جدید مستلزم همت همگانی و در اختیار قرار گرفتن زمین و احداث بنای جدید است که به دنبال آن هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: شفافیت مالی دانشگاه فرهنگیان دانشگاه شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم) چند درصد ایرانیان دچار مشکلات اختلال روان هستند؟/ پاسخ دکتر معین (فیلم) ویدئویی پربازدید از یک دانشجوی زن ۸۱ ساله

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)